Donald02021950 Geplaatst: 3 november 2021 Delen Geplaatst: 3 november 2021 Ik ben al vanaf juli bezig om een aan mij toegekende Refund uitbetaald te krijgen. De chatbox leidt mij wel naar de verkoper maar dan krijg ik telkens een bedankje voor het plaatsen van de order. Contact met ALI is volgens mij onmogelijk. Wie weet een oplossing??? restitutie Ali Express.pdf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 3 november 2021 Delen Geplaatst: 3 november 2021 Hallo @Donald02021950 https://chinafans.nl/contact-aliexpress/ Hier lees je hoe je contact kunt krijgen met een echt persoon op Aliexpress. Ik hoop dat het lukt, hou je ons op de hoogte? Groetjes Jolanda 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Donald02021950 Geplaatst: 4 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2021 Beste Jolanda, het enige wat lukt is chatten met Eva en dat is een computer chat. Kunt u aangeven wat jet moet doen om via Eva een echte chat te starten. Alle overige mogelijkheden heb ik benut om mijn klacht kenbaar te maken, uiteraard met ordernummer en leverancier, maar tot op heden geen enkele reactie. Groetjes Donald Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 4 november 2021 Delen Geplaatst: 4 november 2021 Wellicht kun je hier iets mee? https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 4 november 2021 Delen Geplaatst: 4 november 2021 1 minuut geleden, Ruud zei: Wellicht kun je hier iets mee? https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/ @Ruud Ik had de link al klaar gezet, maar jij was me net voor Groetjes Jolanda 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Donald02021950 Geplaatst: 4 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2021 Wat ik doe doe ik je komt altijd bij Eva terecht. Als iemand het voor wil doen, graag, je kan eventueel inloggen met teamviewer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Donald02021950 Geplaatst: 7 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2021 Is er iemand met een oplossing? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 7 november 2021 Delen Geplaatst: 7 november 2021 43 minuten geleden, Donald02021950 zei: Is er iemand met een oplossing? Ik heb een screenshot gemaakt. Groetjes Jolanda 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Donald02021950 Geplaatst: 7 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2021 Omslachtig maar ik heb nu contact 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 7 november 2021 Delen Geplaatst: 7 november 2021 1 uur geleden, Donald02021950 zei: Omslachtig maar ik heb nu contact Super! 👍 Hou je ons op de hoogte? Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Donald02021950 Geplaatst: 8 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2021 Ik heb vandaag en morgen weinig tijd maar ik hou jullie op de hoogte. Bedankt voor de reacties 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Donald02021950 Geplaatst: 10 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2021 Omslachtig maar ik heb nu contact 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Donald02021950 Geplaatst: 10 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2021 De tip van iedere keer "can still find my order" werkt uitstekend. Nu al 4 keer contact gehad en de laatste vertelde mij dat mijn geld op Alipay zou staan. Ik moet me hiervoor aanmelden maar dat is ook weer een hele klus. Hier krijg ik constant de melding Het systeem is bezet. Probeer het later opnieuw. ALs je dat te vaak doet dan krijg je de mededeling: te veel emails verstuurd probeer het morgen opnieuw. Ik dacht dan doe ik het na 23.59 uur dan zal het zeker niet druk zijn. Nou vergeet het maar want opnieuw Het systeem is bezet. Probeer het later opnieuw. We blijven het proberen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 19 november 2021 Delen Geplaatst: 19 november 2021 Op 10-11-2021 om 01:43, Donald02021950 zei: De tip van iedere keer "can still find my order" werkt uitstekend. Nu al 4 keer contact gehad en de laatste vertelde mij dat mijn geld op Alipay zou staan. Ik moet me hiervoor aanmelden maar dat is ook weer een hele klus. Hier krijg ik constant de melding Het systeem is bezet. Probeer het later opnieuw. ALs je dat te vaak doet dan krijg je de mededeling: te veel emails verstuurd probeer het morgen opnieuw. Ik dacht dan doe ik het na 23.59 uur dan zal het zeker niet druk zijn. Nou vergeet het maar want opnieuw Het systeem is bezet. Probeer het later opnieuw. We blijven het proberen. @Donald02021950hou je ons op de hoogte? Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.