Nada Geplaatst: 22 november 2021 Delen Geplaatst: 22 november 2021 Hallo ik wil weten wanneer mijn pakket aankomt?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Nada Geplaatst: 23 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2021 Hallo ik wil weten wanneer mijn pakket komt het gaat namelijk om dit adres: Jan Vermeerlaan 91A 4703KH Roosendaal Nada Al Sorani Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 24 november 2021 Delen Geplaatst: 24 november 2021 15 uren geleden, Nada zei: Hallo ik wil weten wanneer mijn pakket komt het gaat namelijk om dit adres: Jan Vermeerlaan 91A 4703KH Roosendaal Nada Al Sorani Helaas, niemand op dit forum kan het nakijken wanneer een pakket word bezorgd. Moet je toch echt bij de verkoper na vragen of de bezorgdienst. Groetjes Jolanda 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 1 december 2021 Delen Geplaatst: 1 december 2021 Exact: wij hebben helaas geen toegang tot de gegevens van PostNL of andere diensten. Is het pakket inmiddels al binnen? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Nada
Hallo ik wil weten wanneer mijn pakket aankomt??
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.