Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Bestelling betaald maar nooit ontvangen


Emmie

Vraag

hallo heb meerdere  malen berichte  over mijn bestelling  nooit ontvangen qel betaald hoe kan.ik.met hun verder contact  opnemen  mvg Emmie peeters wittmer  zeggen dat ze het naar oude adres hebben gestuurd  contact  gehad met de nieuwe bewoners  zegen  dat ze niks hebben ontvangen.terwijl we nieuwe adres altijd voor de bestelling  hadden door geven 

Screenshot_20211206-102215_AliExpress.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Op 9-12-2021 om 10:23, Emmie zei:

hallo heb meerdere  malen berichte  over mijn bestelling  nooit ontvangen qel betaald hoe kan.ik.met hun verder contact  opnemen  mvg Emmie peeters wittmer  zeggen dat ze het naar oude adres hebben gestuurd  contact  gehad met de nieuwe bewoners  zegen  dat ze niks hebben ontvangen.terwijl we nieuwe adres altijd voor de bestelling  hadden door geven 

Screenshot_20211206-102215_AliExpress.jpg

Dat is vervelend! Wat zie je in de tracking staan van het pakket? 

Wellicht is het in dit geval handig een dispute aan te maken bij AliExpress. Meer daarover kun je hier vinden: https://chinafans.nl/dispute-aliexpress/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo ruud  hen tracking  nagekeken zoude ze afgeleverd hebben op een oud adres maar heb daar contact met de mensen gehad die zeggen dat er niks is afgeleverd  daarbij hebben we al lang van te voren nieuwe adres  doorgeven na meerdere malen mailen geen antwoordt meer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 10-12-2021 om 22:31, Emmie zei:

Hallo ruud  hen tracking  nagekeken zoude ze afgeleverd hebben op een oud adres maar heb daar contact met de mensen gehad die zeggen dat er niks is afgeleverd  daarbij hebben we al lang van te voren nieuwe adres  doorgeven na meerdere malen mailen geen antwoordt meer 

 

Dan is een dispute aanmaken de enige optie, aangeven dat het pakket er simpelweg niet is!

Succes!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden