Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Klantenservice AliExpress onvriendelijk


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb 3 items samen besteld: 1 is na 3 weken correct geleverd, 1 is na 6 weken nog steeds niet geleverd en 1 wil ik terugsturen maar ze lachen me gewoon uit via de chat. Noemen me 'lieverd' en zeggen dat ik niet flauw moet doen en het gewoon moet houden. Maw, zeer onprofessioneel en klantonvriendelijk. 
In het vervolg betaal ik graag iets meer voor een goede service na verkoop.

Ik heb alleszins de hoop opgegeven op een correcte service en koop nooit meer iets via hen.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, David zei:

Hallo, ik heb 3 items samen besteld: 1 is na 3 weken correct geleverd, 1 is na 6 weken nog steeds niet geleverd en 1 wil ik terugsturen maar ze lachen me gewoon uit via de chat. Noemen me 'lieverd' en zeggen dat ik niet flauw moet doen en het gewoon moet houden. Maw, zeer onprofessioneel en klantonvriendelijk. 
In het vervolg betaal ik graag iets meer voor een goede service na verkoop.

Ik heb alleszins de hoop opgegeven op een correcte service en koop nooit meer iets via hen.   

Heb je al geprobeerd een dispute aan te maken? Dan wordt er door de AliExpress-medewerkers naar gekeken. Meer info kun je hier vinden: https://chinafans.nl/dispute-aliexpress/

 

Succes!

PS Eén keer de vraag plaatsen is voldoende;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden