Ik heb een drone gekocht BI AE. Deze bleek na wat testen toch problemen te hebben en dispute tijd was
inmiddels verstreken.
De drone was verzonden vanuit Polen naar NL. Ik kon de drone niet retour zenden naar Polen maar dat moest naar China.
We zijn overeengekomen dat ik gehele terugbetaling zou krijgen van de drone en ook van de hoge verzendkosten van retour zending. Dit heeft hij ook bericht.
Ik heb douane formulier aangemaakt. Pakket met Post.nl retour verkoper. Verkoper bericht met het track and trace nr.
Vanaf 8 november jl ligt het pakket al bij de douane in China.
Ik heb verkoper div. keren bericht en verkoper zou informeren. Maar er kwam geen vooruitgang. Er bleek wat te zijn met hoge tax wat verkoper nu zou moeten betalen. Afgelopen week kreeg ik bericht van verkoper dat de drone retour is gegaan naar mij. Dat is voor mij niet zichtbaar want ik heb track en trace van post.nl.
Nu doet verkoper het af dat hij alsnog nu ineens een nieuwe drone wil sturen. Maar we zijn overeengekomen dat ik alles terugbetaald krijg. dit betreft 265euro totaal
Verkoper bericht nu dat hij pas terugbetaald als hij de drone ontvangen heeft. Maar hij haalt gewoon de drone niet op die al bij de douane in China lag sinds 8 nov.
Ik heb al diverse keren alsnog een dispute geopend. Maar klantenservice mailt elke keer met hetzelfde antwoord, dat verkoper er nog mee bezig is en dat ik het moet afwachten.
Is er een andere manier dat ik klantenservice kan bereiken om mij hiermee te helpen want vanuit het dispute systeem is er geen goede support. Ik krijg, zo lijkt het een automatisch antwoord. Ik bericht dan alsnog weer op het emailadres van de klantenservice maar daar heb ik na 5-6 mailtjes geen enkel antwoord op ontvangen. Het is geen no-reply mailadres overigens.
Vraag
Ell
Ik heb een drone gekocht BI AE. Deze bleek na wat testen toch problemen te hebben en dispute tijd was
inmiddels verstreken.
De drone was verzonden vanuit Polen naar NL. Ik kon de drone niet retour zenden naar Polen maar dat moest naar China.
We zijn overeengekomen dat ik gehele terugbetaling zou krijgen van de drone en ook van de hoge verzendkosten van retour zending. Dit heeft hij ook bericht.
Ik heb douane formulier aangemaakt. Pakket met Post.nl retour verkoper. Verkoper bericht met het track and trace nr.
Vanaf 8 november jl ligt het pakket al bij de douane in China.
Ik heb verkoper div. keren bericht en verkoper zou informeren. Maar er kwam geen vooruitgang. Er bleek wat te zijn met hoge tax wat verkoper nu zou moeten betalen. Afgelopen week kreeg ik bericht van verkoper dat de drone retour is gegaan naar mij. Dat is voor mij niet zichtbaar want ik heb track en trace van post.nl.
Nu doet verkoper het af dat hij alsnog nu ineens een nieuwe drone wil sturen. Maar we zijn overeengekomen dat ik alles terugbetaald krijg. dit betreft 265euro totaal
Verkoper bericht nu dat hij pas terugbetaald als hij de drone ontvangen heeft. Maar hij haalt gewoon de drone niet op die al bij de douane in China lag sinds 8 nov.
Ik heb al diverse keren alsnog een dispute geopend. Maar klantenservice mailt elke keer met hetzelfde antwoord, dat verkoper er nog mee bezig is en dat ik het moet afwachten.
Is er een andere manier dat ik klantenservice kan bereiken om mij hiermee te helpen want vanuit het dispute systeem is er geen goede support. Ik krijg, zo lijkt het een automatisch antwoord. Ik bericht dan alsnog weer op het emailadres van de klantenservice maar daar heb ik na 5-6 mailtjes geen enkel antwoord op ontvangen. Het is geen no-reply mailadres overigens.
Hoor het heel graag dan.
groet,
Ell
Link naar reactie
Delen op andere sites
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.