Ruud Geplaatst: 1 juli 2021 Delen Geplaatst: 1 juli 2021 Het Chinafans-forum is gloednieuw, maar inmiddels zijn er steeds meer actieve leden (kan ik enorm waarderen)! Er zijn inmiddels ook de nodige leden met - zo te zien - veel AliExpress-kennis! Daarom ben ik op zoek naar een moderator, die meehelpt met alles in goede banen te leiden. Denk bijvoorbeeld aan het verplaatsen van topics, beantwoorden van vragen en eventueel helpen van gebruikers. Maar het moet vooral ook gezellig blijven! Lijkt je dit wat, heb je de nodige AliExpress-kennis en heb je er tijd voor? Stuur mij dan een PM en ik ga graag het gesprek aan:-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 23 september 2021 Delen Geplaatst: 23 september 2021 Interessant maar wat doet een moderator eigenlijk? En dan in gewoon in nederlands, computertaal begrijp ik niet, pppfff...soms moeilijke woorden 🙈😳😄 Misschien iets voor een ander forumlid? Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.