Ricco Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Weet iemand of het mogelijk is om een foto te versturen via het berichtencentrum bij Ali. Een verkoper vroeg dit maar ik zie de mogelijkheid niet. Heb het nu via een link bij Dropbox gedaan. Thx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ricco Geplaatst: 15 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2022 Dit is zo een schermafdruk maar kan geen bijlage toevoegen ondanks de verkoper beweert van wel. Als je op het plus icoon klikt kan ik bijlage selecteren maar deze wordt niet ingeladen. Het vak blijft leeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 15 januari 2022 Delen Geplaatst: 15 januari 2022 Hoi Ricco, Je kan op het + teken drukken en dan een foto selecteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ricco Geplaatst: 16 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2022 15 uren geleden, Martijn224 zei: Hoi Ricco, Je kan op het + teken drukken en dan een foto selecteren. Zoals ik reeds in mijn vorig bericht schreef: Als je op het plus icoon klikt kan ik bijlage selecteren maar deze wordt niet ingeladen.Het vak blijft leeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 Sorry😇, ik dacht soms kan het zo makkelijk zijn. Misschien proberen op een computer of juist op je mobiel? Of een andere type bestand maken? .jpeg bijvoorbeeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 31 minuten geleden, Ricco zei: Zoals ik reeds in mijn vorig bericht schreef: Als je op het plus icoon klikt kan ik bijlage selecteren maar deze wordt niet ingeladen.Het vak blijft leeg. Ik tik op "Quote" en dan bestanden toevoegen en dan op bestanden...kies een bestand die je wilt meezenden. Reactie toevoegen en als het goed is moet het er staan. Maar als ik op + teken tik komt het rechts onderin een blokje te staan....en daar snap ik dan weer niks van 🙈 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ricco Geplaatst: 16 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2022 Bedankt iedereen voor de hulp. Ik heb de app gedownload en hier werkt het foto's versturen. Op de desktop PC niet. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Op 16-1-2022 om 12:33, Ricco zei: Bedankt iedereen voor de hulp. Ik heb de app gedownload en hier werkt het foto's versturen. Op de desktop PC niet. Mogelijk heb je iets van een VPN of AdBlocker aan staan, die zijn meestal niet zo happig op het uploaden naar Chinese servers;). Hoe dan ook: goed dat het gelukt is! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Ricco
Weet iemand of het mogelijk is om een foto te versturen via het berichtencentrum bij Ali.
Een verkoper vroeg dit maar ik zie de mogelijkheid niet.
Heb het nu via een link bij Dropbox gedaan.
Thx
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.