Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Android auto


Aanbevolen berichten

Het lijkt erop dat de foto een autoradio is. Als het een radio is dan is het handig te kijken naar de aansluitingen van jou auto en de te kopen radio. Verder zou ik goed kijken naar de maten of het wel netjes weg te werken valt in de auto. Als je een linkje plaatst wil ik er wel even naar kijken, maar ik ken dit product zo niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Martijn,

Het moet in een tablet vorm zijn met carplug, ik rij namelijk een elektrische BMW i3 waar geen navigatie op zit en ik mag niet aan het electrische gedeelte komen i.v.m garantie van de accu, bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke Wim

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Wimko zei:

Hallo Martijn,

Het moet in een tablet vorm zijn met carplug, ik rij namelijk een elektrische BMW i3 waar geen navigatie op zit en ik mag niet aan het electrische gedeelte komen i.v.m garantie van de accu, bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke Wim

en die wil je dan in plaats van de oude radio installeren? Dit mag je wel zelf doen? Ik weet namelijk dat bepaalde bouwjaren van de i3 het middenconsole er voor een deel uit moet om bij de autoradio te komen. Ik weet niet hoe handig je bent😇

aangepast door Martijn224
Extra informatie
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden