Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Groepsaankoop & bespaar (AliExpress)


Aanbevolen berichten

Ik was maandag lekker aan het surfen in de app van AliExpress en toen kwam ik iets nieuws tegen: Groepsaankoop

Ik was meteen benieuwd wat het was. Ik klikte erop en zag de uitleg en allemaal producten die ik normaal misschien niet zou kopen. Ik vond het toch best wel vaag maar ik heb ontdekt hoe het werkt:

  1. Je kiest een product uit was je leuk zou vinden om te bestellen
  2. Je klikt op Vorm een groep en nodigt iemand die je kent uit of je sluit je aan bij een andere groep (wat ik het makkelijkst vind).
  3. Je gaat terug naar het startscherm van Groepsaankoop & bespaar
  4. Je klikt op koop het nu, selecteert de productoptie(s) en het aantal (meestal maximaal 2).
  5. Je betaalt je bestelling op de normale methode.

Ik ben enthousiast gaan bestellen want de prijzen zijn erg laag in verhouding met de originele prijs. 

Wat ik heb besteld:

Na de betaling ben ik gaan checken bij mijn bestellingen om te kijken hoeveel ik heb bespaard. Ik zal een voorbeeld geven:

De zonsondergang lamp. Het product zou normaal €12,03 kosten. Ik heb voor het product 5,53 betaald. Ik heb dus €6,50 bespaard op dit product, dat is meer als de helft van de originele productprijs. 

Al de producten die ik met groepsaankoop heb gekocht zijn de volgende dag verzonden. Ik vind dit een erg leuke actie en ik denk dat het zeker de moeite waard is om er even te gaan kijken. Helaas is deze actie alleen in de app beschikbaar en op de mobiele site en eindigt de actie op 6 februari 2022.

Iedereen veel plezier met shoppen!

Jacko

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Jackootje zei:

Hoi @Martijn224,

Nee het is alleen beschikbaar in de app en volgens de regels op de mobiele website. Op PC of laptop is het dus niet beschikbaar. 

Dit is de link naar groepskoop:

https://a.aliexpress.com/_msgLKVq

IK hoop dat je t vind!

Jacko

 

 

Gelukt. Bedankt! Ik vraag me wel af zoals altijd op Ali hoe goed de deal echt is, soms zie ik dingen die afgeprijsd zijn voor een prijs waar je een hele olifant voor kan kopen😄.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken dit concept al van Banggood, waar ze dit al geruime tijd doen. Ik heb zo al een paar keer iets gekocht wat inderdaad ver onder de normale prijs lag. (Bijna de helft minder.) Sounds too good to be true, maar het kan blijkbaar toch.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden