Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Verzendkosten Ali de pan uit...?


Aanbevolen berichten

Het wordt steeds lastiger om nog goede deals met gratis danwel lage verzendkosten te vinden zeg. EUR12 om een paar pinheaders te verzenden etc. Ik neem aan dat er meer mensen last van hebben, maar is dit een effect van Corona of heeft het ook met Chinees Nieuw jaar te maken? Met gecombineerde shipping wordt het vaak niet goedkoper omdat vrolijk alle verzendkosten bij elkaar worden opgeteld. Enige voordeel is dat het wat sneller komt. Hopelijk snel weer naar "normaal". 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft inderdaad goed zoeken, maar voor mij persoonlijk is gratis verzenden niet per se belangrijk. Het is natuurlijk nog steeds een 'truc' van verkopers om het product zo goedkoop mogelijk te maken (en vaak dus hoger in zoekresultaten) en dan hoge verzendkosten om de productprijs te compenseren. 

Zelf kijk ik dus altijd naar de totale prijs. Maar dat verzenden steeds duurder wordt door een grotere vraag, CO2-uitstoot en mogelijk nog wat politieke redenen is een feit. 

Hoe dan ook: hoop dat je toch nog een goede deal kunt vinden zo nu en dan;)

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-2-2022 om 23:51, Tinus73 zei:

Het wordt steeds lastiger om nog goede deals met gratis danwel lage verzendkosten te vinden zeg. EUR12 om een paar pinheaders te verzenden etc. Ik neem aan dat er meer mensen last van hebben, maar is dit een effect van Corona of heeft het ook met Chinees Nieuw jaar te maken? Met gecombineerde shipping wordt het vaak niet goedkoper omdat vrolijk alle verzendkosten bij elkaar worden opgeteld. Enige voordeel is dat het wat sneller komt. Hopelijk snel weer naar "normaal". 🙂

Dat is wel een beetje te gek ja. Koop je ze bij dezelfde verkoper? Misschien eens kijken bij een ander.

Ik kijk bij minimaal 4 verschillende, die doe ik dan in mijn winkelwagen en daar kijk ik welke het goedkoopst is inclusief de verzending. 

Ik weet niet of ik reclame mag maken? @Ruud maar je kan eens hier kijken https://elektronicavoorjou.nl/ daar koop ik ook nog wel eens klein spul. Zelfs op te halen in Leusden weet niet of het voor je in de buurt is maar ik combineer het dan met iets leuks of noodzakelijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2022 om 18:53, Martijn224 zei:

Dat is wel een beetje te gek ja. Koop je ze bij dezelfde verkoper? Misschien eens kijken bij een ander.

Ik kijk bij minimaal 4 verschillende, die doe ik dan in mijn winkelwagen en daar kijk ik welke het goedkoopst is inclusief de verzending. 

Ik weet niet of ik reclame mag maken? @Ruud maar je kan eens hier kijken https://elektronicavoorjou.nl/ daar koop ik ook nog wel eens klein spul. Zelfs op te halen in Leusden weet niet of het voor je in de buurt is maar ik combineer het dan met iets leuks of noodzakelijks.

Vooruit, ik laat 'm staan;)

Ben zelf niet zo van de Raspberry Pi's, maar er zijn tegenwoordig bijzonder veel mogelijkheden mee!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Constant Lam zei:

Bij Ali zijn sensoren en micropocessoren nog steeds stukken goedkoper dan bij een NL webshop, bv DHT11, BME280, nodemcu, wemos D1 enz., behalve in de uitverkoop. Wel moet je van tevoren plannen vanwege de levertijden, maar dat is goed te doen.

Dat geloof ik meteen😁. Tinus73 had het over 12 euro verzending voor een paar pinheads dan denk ik dat je ze beter in Nederland kan kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden