Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Zeer slechte ervaring met AliExpress >StillCool Official Store<


Aanbevolen berichten

Ik heb bij >StillCool Official Store< een Probe Cover Voor Braun Thermoscan besteld, ze gaven aan dat ze voor deze thermometer bedoelt zijn, ik heb echter Covers gekregen die niet hetzelfde waren als getoond word. Ze passen niet. Ondanks dat ik op hun vraag een foto en zelfs een filmpje en een screen print van het bedoelde artikel gestuurd heb willen ze geen geld terug geven. Ik had 10 doosje voor €15 besteld maar de foute ontvangen. na heel lang heen en weer gemaild te hebben weigeren ze gewoon mijn geld terug te geven en durven te zeggen dat mijn thermometer kapot is. Hij werkt met de originele covers wel. Het is heel moeilijk om AliExpress te bereiken hierover ik moet translator gebruiken om te communiceren en vertellen mij dat ik met de verkoper contact op moet nemen. Met andere bedrijven heb ik nauwelijks problemen als er iets niet goed is. Is er nog iets aan te doen bij AliExpress?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het goed is dit te blijven volhouden. 

Eventueel met 'Eva' chatten en zorgen dat je een 'echt' persoon aan de lijn krijgt. Vaak zijn ze redelijk en stellen ze je in het gelijk. 

Hoe dan ook: vervelende situatie in ieder geval...

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Ruud zei:

Denk dat het goed is dit te blijven volhouden. 

Eventueel met 'Eva' chatten en zorgen dat je een 'echt' persoon aan de lijn krijgt. Vaak zijn ze redelijk en stellen ze je in het gelijk. 

Hoe dan ook: vervelende situatie in ieder geval...

Hoe kan ik een echt persoon aan de lijn krijgen?, mijn Engels is te weinig waard en moet het meeste met translater doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak kun je het terug sturen of ali om hulp vragen 

Ik zelf doe zo 'n 1500 tot 1700 pakjes perjaar voor handel enz heb nog nooit moeite met ali gehad ik ken wel wat u had maar heb ali laten bemiddelen was het op gelost zij doen het heel netjes kan ik u toch aan raden

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een paar honderd pakketjes ontvangen, en bij fouten is het altijd opgelost, behalve nu bij dit bedrijf. Nu beweren ze zelfs dat ik een nieuwe hoofd thermometer moet kopen terwijl het om een oor Thermometer gaat. Alleen weet ik niet hoe ik Ali nog kan bereiken omdat ze zeggen dat de reactie periode voorbij is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden