Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Gecombineerde levering


Romyvdelzen1999

Vraag

Hallo allemaal, 

Onlangs heb ik een bestelling gedaan bij AliExpress. Van deze bestelling zijn 15 producten van 10 leveranciers samengevoegd. Voor al deze producten had ik 1 tracking nummer gekregen. Nu was de bestelling binnen en heb ik deze opgehaald. De bestelling zat in een grote zak met daarop het juiste tracking nummer, maar in de zak zaten allemaal kleine zakjes met andere tracking nummers en dus ook andere producten. Van de 15 producten, heb ik er maar 1 goed ontvangen. De verkopers geven aan dat ze het verzonden hebben en willen niet meewerken. Iemand hier ervaring mee? 
 

Alvast bedankt! 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste @Romyvdelzen1999,

Wat vervelend dat dit gebeurt dit. Ik heb er zelf geen ervaring mee dat dit fout gaat. Ik vind de service prima en heb nog nooit problemen gehad. Ik snap de verkopers dat ze niet mee willen werken. Ik zou proberen contact op te nemen met AliExpress. Grote kans dat dit probleem niet door de wordt opgelost maar ik zou het in ieder geval proberen. Veel succes!

groetjes van Jacko

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 16-3-2022 om 17:28, Romyvdelzen1999 zei:

Hallo allemaal, 

Onlangs heb ik een bestelling gedaan bij AliExpress. Van deze bestelling zijn 15 producten van 10 leveranciers samengevoegd. Voor al deze producten had ik 1 tracking nummer gekregen. Nu was de bestelling binnen en heb ik deze opgehaald. De bestelling zat in een grote zak met daarop het juiste tracking nummer, maar in de zak zaten allemaal kleine zakjes met andere tracking nummers en dus ook andere producten. Van de 15 producten, heb ik er maar 1 goed ontvangen. De verkopers geven aan dat ze het verzonden hebben en willen niet meewerken. Iemand hier ervaring mee? 
 

Alvast bedankt!