Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Gecombineerde levering


Romyvdelzen1999

Vraag

Hallo allemaal, 

Onlangs heb ik een bestelling gedaan bij AliExpress. Van deze bestelling zijn 15 producten van 10 leveranciers samengevoegd. Voor al deze producten had ik 1 tracking nummer gekregen. Nu was de bestelling binnen en heb ik deze opgehaald. De bestelling zat in een grote zak met daarop het juiste tracking nummer, maar in de zak zaten allemaal kleine zakjes met andere tracking nummers en dus ook andere producten. Van de 15 producten, heb ik er maar 1 goed ontvangen. De verkopers geven aan dat ze het verzonden hebben en willen niet meewerken. Iemand hier ervaring mee? 
 

Alvast bedankt! 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste @Romyvdelzen1999,

Wat vervelend dat dit gebeurt dit. Ik heb er zelf geen ervaring mee dat dit fout gaat. Ik vind de service prima en heb nog nooit problemen gehad. Ik snap de verkopers dat ze niet mee willen werken. Ik zou proberen contact op te nemen met AliExpress. Grote kans dat dit probleem niet door de wordt opgelost maar ik zou het in ieder geval proberen. Veel succes!

groetjes van Jacko

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 16-3-2022 om 17:28, Romyvdelzen1999 zei:

Hallo allemaal, 

Onlangs heb ik een bestelling gedaan bij AliExpress. Van deze bestelling zijn 15 producten van 10 leveranciers samengevoegd. Voor al deze producten had ik 1 tracking nummer gekregen. Nu was de bestelling binnen en heb ik deze opgehaald. De bestelling zat in een grote zak met daarop het juiste tracking nummer, maar in de zak zaten allemaal kleine zakjes met andere tracking nummers en dus ook andere producten. Van de 15 producten, heb ik er maar 1 goed ontvangen. De verkopers geven aan dat ze het verzonden hebben en willen niet meewerken. Iemand hier ervaring mee? 
 

Alvast bedankt! 

Wat bedoel je precies met maar 1 goed ontvangen? Is de rest kapot? Of heb je een ander product gekregen van wat er in zou moeten zitten? Alleen lege zakjes?

Zelf heb ik een gecombineerd pakket ontvangen waar 1 leeg zakje in zat. Hier moesten camping bestek in zitten. De verkoper wilde niet meewerken want hij had het besteld en de informatie die op het pakket stond klopte ook. Ik heb geprobeerd om er uit te komen met de verkoper, dat is niet gelukt. Uiteindelijk heb ik het via Ali geregeld en die kwamen snel met het oordeel geld terug. Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet mijn geld terug gehad heb omdat ik overweldigend bewijs had, maar volgens mij omdat de verkoper niet geloofde dat de veranderde trackingscode klopte met zijn code.

Dus ik zou proberen er met de verkoper uit te komen(Zelf doe ik extreem aardig en beleefd) en anders via ali er uit te komen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 16-3-2022 om 17:28, Romyvdelzen1999 zei:

Hallo allemaal, 

Onlangs heb ik een bestelling gedaan bij AliExpress. Van deze bestelling zijn 15 producten van 10 leveranciers samengevoegd. Voor al deze producten had ik 1 tracking nummer gekregen. Nu was de bestelling binnen en heb ik deze opgehaald. De bestelling zat in een grote zak met daarop het juiste tracking nummer, maar in de zak zaten allemaal kleine zakjes met andere tracking nummers en dus ook andere producten. Van de 15 producten, heb ik er maar 1 goed ontvangen. De verkopers geven aan dat ze het verzonden hebben en willen niet meewerken. Iemand hier ervaring mee? 
 

Alvast bedankt! 

Oei, dat is bijzonder vervelend!

Ik ga er even vanuit dat je 15 producten hebt ontvangen, waarbij er dus 14 producten van 'anderen' bij zaten?

Dan is het zaak om zo snel mogelijk een dispute aan te makemn voor de 14 niet-ontvangen producten, alvorens de kopersbescherming afloopt.

Meer info kun je hier vinden: 

https://chinafans.nl/dispute-aliexpress/

https://chinafans.nl/gecombineerde-levering-aliexpress/

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 16-3-2022 om 17:28, Romyvdelzen1999 zei:

Hallo allemaal, 

Onlangs heb ik een bestelling gedaan bij AliExpress. Van deze bestelling zijn 15 producten van 10 leveranciers samengevoegd. Voor al deze producten had ik 1 tracking nummer gekregen. Nu was de bestelling binnen en heb ik deze opgehaald. De bestelling zat in een grote zak met daarop het juiste tracking nummer, maar in de zak zaten allemaal kleine zakjes met andere tracking nummers en dus ook andere producten. Van de 15 producten, heb ik er maar 1 goed ontvangen. De verkopers geven aan dat ze het verzonden hebben en willen niet meewerken. Iemand hier ervaring mee? 
 

Alvast bedankt! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zoals reeds eerder gezegd het gaat er allemaal niet echt leuker op worden leeg zakje is mij ook wel eens overkomen ,Tip ga nooit met de verkoper in discussie dat is slecht voor je bloeddruk Ali inschakelen werkt meestal heel goed .

De levertijden zijn wel een probleem soms kun je pas na 90 dagen reageren als er niets is binnen gekomen.

Dat vind ik een lastige 60 dagen kan nog 90 dagen niet meer  dus pas ik

Wat ook bijzonder is is dat je een melding kan krijgen dat de kopers bescherming is afgelopen en dat je een dispuut kan aangaan als je dat doet dan word die afgewezen omdat de levertermijn van je bestelling nog een dag loopt.

Wat weer wel gebeurd is dat na die dag het dispuut gewoon afgehandeld gaat worden .

Zelf heb ik Ali even in de wachtkamer gezet vanwege de lange levertijden en dat sommige producten gewoon te duur zijn geworden ,zelf goede ervaring met Wish

grt Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden