harly01 Geplaatst: 18 maart 2022 Delen Geplaatst: 18 maart 2022 HALLO, De laatste tijd lopen diverse artikelen uit de kopersbescherming bij mij. leveranciers bezweren dat ze verzonden hebben, maar er komt maar niets. ik krijg iedere keer wel mijn geld terug via ali, maar je moet dan weer opnieuw bestellen en opnieuw wachten natuurlijk. Opvallend vind ik dat het meestal gecombineerde zendingen betreft, waar blijft dat spul toch? Meer mensen daar last van? Groeten Hans Veldhoven 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 19 maart 2022 Delen Geplaatst: 19 maart 2022 Op 18-3-2022 om 17:19, harly01 zei: HALLO, De laatste tijd lopen diverse artikelen uit de kopersbescherming bij mij. leveranciers bezweren dat ze verzonden hebben, maar er komt maar niets. ik krijg iedere keer wel mijn geld terug via ali, maar je moet dan weer opnieuw bestellen en opnieuw wachten natuurlijk. Opvallend vind ik dat het meestal gecombineerde zendingen betreft, waar blijft dat spul toch? Meer mensen daar last van? Groeten Hans Veldhoven Zelf heb ik nu een gecombineerde zending die al 55 dagen onderweg is. Dat is bij mij tot nu toe het langste dat een gecombineerde geduurd heeft. Volgens de tracking is het al een maand in Nederland bij een lokaal verzendbedrijf. Ik weet niet hoe dat werkt maar het lijkt me dat je een beste loods moet hebben om pakketten een maand lang in opslag te hebben als dat al waar is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 21 maart 2022 Delen Geplaatst: 21 maart 2022 Op 18-3-2022 om 17:19, harly01 zei: HALLO, De laatste tijd lopen diverse artikelen uit de kopersbescherming bij mij. leveranciers bezweren dat ze verzonden hebben, maar er komt maar niets. ik krijg iedere keer wel mijn geld terug via ali, maar je moet dan weer opnieuw bestellen en opnieuw wachten natuurlijk. Opvallend vind ik dat het meestal gecombineerde zendingen betreft, waar blijft dat spul toch? Meer mensen daar last van? Groeten Hans Veldhoven Het 'verdwijnen' van pakketjes heb ik zelf niet, producten komen wel aan, ook al duurt het soms wel erg lang. Zoals je terecht aangeeft is het altijd goed om de kopersbescherming in de gaten te houden en op tijd aan de bel te trekken! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Mayo Geplaatst: 2 mei 2022 Delen Geplaatst: 2 mei 2022 Hallo, Ik heb hier ook last van, het betreft gecombineerde zendingen met een NL nummer, die niet binnen de protection time aankomen. Het pakket is de normale tijd onderweg naar NL, maar blijft daarna in NL staan op status: “ontvangen door lokaal postbedrijf”. Echter verandert deze status niet meer, en moet ik ongeveer 2 maanden wachten voordat ik een dispute kan aanmaken. Zie ook mijn reactie bij topic/ zoekwoord: kaab 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 frans Willem Geplaatst: 17 mei 2022 Delen Geplaatst: 17 mei 2022 Bestellen bij Ali begint en beetje op roulette te lijken het bezorg sijsteem blijkt slecht en dubieus. Het dispuut verhaal valt de laatse tijd op door dubieuze beslissingen. Zodra ik de schade heb opgemaakt stop ik met Aliexpresse en hef mijn account op het is mooi geweest ik voel mij behoorlijk benadeeld , Advies betaal nooit gelijk de bestelling direkt met ideel grt Frans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 frans Willem Geplaatst: 17 mei 2022 Delen Geplaatst: 17 mei 2022 Op 19-3-2022 om 20:40, Martijn224 zei: Zelf heb ik nu een gecombineerde zending die al 55 dagen onderweg is. Dat is bij mij tot nu toe het langste dat een gecombineerde geduurd heeft. Volgens de tracking is het al een maand in Nederland bij een lokaal verzendbedrijf. Ik weet niet hoe dat werkt maar het lijkt me dat je een beste loods moet hebben om pakketten een maand lang in opslag te hebben als dat al waar is. Ik denk dat het gewoon gedumpt is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
harly01
HALLO,
De laatste tijd lopen diverse artikelen uit de kopersbescherming bij mij. leveranciers bezweren dat ze verzonden hebben, maar er komt maar niets.
ik krijg iedere keer wel mijn geld terug via ali, maar je moet dan weer opnieuw bestellen en opnieuw wachten natuurlijk.
Opvallend vind ik dat het meestal gecombineerde zendingen betreft, waar blijft dat spul toch?
Meer mensen daar last van?
Groeten
Hans
Veldhoven
Link naar reactie
Delen op andere sites
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.