Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

verdwenen artikelen.


harly01

Vraag

HALLO,

De laatste tijd lopen diverse artikelen uit de kopersbescherming bij mij. leveranciers bezweren dat ze verzonden hebben, maar er komt maar niets.

ik krijg iedere keer wel mijn geld terug via ali, maar je moet dan weer opnieuw bestellen en opnieuw wachten natuurlijk.

Opvallend vind ik dat het meestal gecombineerde zendingen betreft, waar blijft dat spul toch?

Meer mensen daar last van?

Groeten

Hans 

Veldhoven

  • Like 2
  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Op 18-3-2022 om 17:19, harly01 zei:

HALLO,

De laatste tijd lopen diverse artikelen uit de kopersbescherming bij mij. leveranciers bezweren dat ze verzonden hebben, maar er komt maar niets.

ik krijg iedere keer wel mijn geld terug via ali, maar je moet dan weer opnieuw bestellen en opnieuw wachten natuurlijk.

Opvallend vind ik dat het meestal gecombineerde zendingen betreft, waar blijft dat spul toch?

Meer mensen daar last van?

Groeten

Hans 

Veldhoven

Zelf heb ik nu een gecombineerde zending die al 55 dagen onderweg is. Dat is bij mij tot nu toe het langste dat een gecombineerde geduurd heeft. Volgens de tracking is het al een maand in Nederland bij een lokaal verzendbedrijf. Ik weet niet hoe dat werkt maar het lijkt me dat je een beste loods moet hebben om pakketten een maand lang in opslag te hebben als dat al waar is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 18-3-2022 om 17:19, harly01 zei:

HALLO,

De laatste tijd lopen diverse artikelen uit de kopersbescherming bij mij. leveranciers bezweren dat ze verzonden hebben, maar er komt maar niets.

ik krijg iedere keer wel mijn geld terug via ali, maar je moet dan weer opnieuw bestellen en opnieuw wachten natuurlijk.

Opvallend vind ik dat het meestal gecombineerde zendingen betreft, waar blijft dat spul toch?

Meer mensen daar last van?

Groeten

Hans 

Veldhoven

Het 'verdwijnen' van pakketjes heb ik zelf niet, producten komen wel aan, ook al duurt het soms wel erg lang. 

Zoals je terecht aangeeft is het altijd goed om de kopersbescherming in de gaten te houden en op tijd aan de bel te trekken! 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

Ik heb hier ook last van, het betreft gecombineerde zendingen met een NL nummer, die niet binnen de protection time aankomen. Het pakket is de normale tijd onderweg naar NL, maar blijft daarna in NL staan op status: “ontvangen door lokaal postbedrijf”. Echter verandert deze status niet meer, en moet ik ongeveer 2 maanden wachten voordat ik een dispute kan aanmaken. Zie ook mijn reactie bij topic/ zoekwoord: kaab

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bestellen bij Ali begint en beetje op roulette te lijken het bezorg sijsteem blijkt slecht en dubieus. Het dispuut verhaal  valt de laatse tijd op door dubieuze beslissingen.

Zodra ik de schade heb opgemaakt stop ik met Aliexpresse  en hef mijn account op het is mooi geweest ik voel mij behoorlijk benadeeld ,
Advies betaal nooit gelijk de bestelling direkt met ideel

grt Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 19-3-2022 om 20:40, Martijn224 zei:

Zelf heb ik nu een gecombineerde zending die al 55 dagen onderweg is. Dat is bij mij tot nu toe het langste dat een gecombineerde geduurd heeft. Volgens de tracking is het al een maand in Nederland bij een lokaal verzendbedrijf. Ik weet niet hoe dat werkt maar het lijkt me dat je een beste loods moet hebben om pakketten een maand lang in opslag te hebben als dat al waar is. 

Ik denk dat het gewoon gedumpt  is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden