Maggie-15-Ch Geplaatst: 21 maart 2022 Delen Geplaatst: 21 maart 2022 Mijn naam is Maggie en ben 60 jaar. Ik koop veel en vaak bij Aliexpress, Wish en Stein. ik hoop hier wat meer te leren over het hoe en wat over kopen in China. Uiteraard zal ik ook proberen om te reageren op jullie vragen of tips. ik ga dus snel aan de slag hier en proberen om mijn inbreng zo zinvol mogelijk te maken. groetjes, Maggie. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 21 maart 2022 Delen Geplaatst: 21 maart 2022 Goeiemorgen @Maggie-15-Ch Welkom hier op het forum. Ik hoop dat je er ook veel van opsteek en dat je je ervaringen met ons wilt delen 👍 Prettige maandag Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 21 maart 2022 Delen Geplaatst: 21 maart 2022 @Maggie-15-Ch Welkom, leuk dat je er bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 21 maart 2022 Delen Geplaatst: 21 maart 2022 Hallo @Maggie-15-Ch Welkom, leuk dat je lid geworden bent:-) Ruud Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jackootje Geplaatst: 21 maart 2022 Delen Geplaatst: 21 maart 2022 Hallo @Maggie-15-Ch, Wat gezellig dat je ook deelneemt op dit forum! van harte welkom en veel winkelplezier! groetjes van Jacko 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jowell09897 Geplaatst: 7 april 2022 Delen Geplaatst: 7 april 2022 Hallo @Maggie-15-Ch Leuk dat je lid bent geworden, welkom hier en veel winkelplezier! 🙂 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.