GuPo Geplaatst: 24 april 2022 Delen Geplaatst: 24 april 2022 Wees beducht voor het feit dat Aliexpress mogelijk zijn beleid voor "dispuut" heeft veranderd. Aanvraag dispuut met bijlagen (schermafdruk van vervoerder KAAB) geprobeerd in te dienen. Ik kreeg bij het verzenden van die aanvraag onderstaande melding met dus het verzoek het later in te dienen echter een dag later dan de kopersbescherming!!! Meer lieden die ervaring?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 24 april 2022 Delen Geplaatst: 24 april 2022 2 uren geleden, GuPo zei: Wees beducht voor het feit dat Aliexpress mogelijk zijn beleid voor "dispuut" heeft veranderd. Aanvraag dispuut met bijlagen (schermafdruk van vervoerder KAAB) geprobeerd in te dienen. Ik kreeg bij het verzenden van die aanvraag onderstaande melding met dus het verzoek het later in te dienen echter een dag later dan de kopersbescherming!!! Meer lieden die ervaring?? Volgens mij ben je te vroeg met het aanvragen. Er staat namelijk ook: Als u uw bestelling niet voor 2022-05-02 ***** hebt ontvangen kan het wel. Dus na 2 mei dit jaar kan het wel. Paar weekjes wachten dus😄. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuPo Geplaatst: 24 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2022 Beste Martijn zoals ik omschreef dan is mijn kopersbescherming al verlopen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 24 april 2022 Delen Geplaatst: 24 april 2022 2 uren geleden, GuPo zei: Ik kreeg bij het verzenden van die aanvraag onderstaande melding met dus het verzoek het later in te dienen echter een dag later dan de kopersbescherming!!! Ohja. Zelf niet goed gelezen🧐. Kan je niet contact opnemen met Ali? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuPo Geplaatst: 24 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2022 Heb ik inmiddels gedaan maar nog geen reactie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 24 april 2022 Delen Geplaatst: 24 april 2022 2 uren geleden, GuPo zei: feit dat Aliexpress mogelijk zijn beleid voor "dispuut" heeft veranderd. 3 minuten geleden, GuPo zei: Heb ik inmiddels gedaan maar nog geen reactie Kan het niet een foutje zijn😄? 2 uren geleden, GuPo zei: Meer lieden die ervaring?? Nee🤔. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 25 april 2022 Delen Geplaatst: 25 april 2022 Dit is inderdaad vreemd! Ik denk (maar niet zeker dus), dat je na 2 mei ook een dispute kunt openen. Zou er dan in ieder geval niet te lang mee wachten als het kan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuPo Geplaatst: 25 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2022 Geplaatst: 19 uren geleden 22 uren geleden, GuPo zei: Ik kreeg bij het verzenden van die aanvraag onderstaande melding met dus het verzoek het later in te dienen echter een dag later dan de kopersbescherming!!! Ohja. Zelf niet goed gelezen🧐. Kan je niet contact opnemen met Ali? Beste Martijn dat had ik inmiddels gedaan en bijgevoegd de reactie van de winkel. Lijkt enigszins sarcastisch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuPo Geplaatst: 25 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2022 26 minuten geleden, Ruud zei: Dit is inderdaad vreemd! Ik denk (maar niet zeker dus), dat je na 2 mei ook een dispute kunt openen. Zou er dan in ieder geval niet te lang mee wachten als het kan. doe ik ook! hoop echter niet dat dit een trend wordt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 25 april 2022 Delen Geplaatst: 25 april 2022 30 minuten geleden, GuPo zei: Lijkt enigszins sarcastisch! Ik denk dat het een automatisch bericht is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quelinda Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 ook zoiets... Ik krijg mijn bestelling, een Rfid portefeuille. Ik test meteen het Rfid, werkt niet, dus portefeuille beantwoordt niet aan vereisten. vul alles in om een restitutie te vragen. Ik kan alles invullen, maar de knop INDIENEN werkt niet. ik probeer een paar dagen later op mijn tablet in de app. Geen enkele mogelijkheid om nog een claim in te dienen, boodschap luidt dat ik geen authority heb om dat te doen. Ik kijk vandaag nog is via browser op pc, mijn vraag voor restitutie in de chat rechtstreeks aan de verkoper is niet gelezen. Ik zit dus vast.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.