Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

weigering Aliexpress voor verwerking dispuut!


Aanbevolen berichten

Wees beducht voor het feit dat Aliexpress mogelijk zijn beleid voor "dispuut" heeft veranderd. Aanvraag dispuut met bijlagen (schermafdruk van vervoerder KAAB) geprobeerd in te dienen.

Ik kreeg bij het verzenden van die aanvraag onderstaande melding met dus het verzoek het later in te dienen echter een dag later dan de kopersbescherming!!!

Meer lieden die ervaring??

2037463617_weigeringrestitutie2022-04-24122835.thumb.png.a189091d677f676cdf7249070a532cfd.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, GuPo zei:

Wees beducht voor het feit dat Aliexpress mogelijk zijn beleid voor "dispuut" heeft veranderd. Aanvraag dispuut met bijlagen (schermafdruk van vervoerder KAAB) geprobeerd in te dienen.

Ik kreeg bij het verzenden van die aanvraag onderstaande melding met dus het verzoek het later in te dienen echter een dag later dan de kopersbescherming!!!

Meer lieden die ervaring??

2037463617_weigeringrestitutie2022-04-24122835.thumb.png.a189091d677f676cdf7249070a532cfd.png

 

Volgens mij ben je te vroeg met het aanvragen. Er staat namelijk ook: Als u uw bestelling niet voor 2022-05-02 ***** hebt ontvangen kan het wel. Dus na 2 mei dit jaar kan het wel. Paar weekjes wachten dus😄.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: 19 uren geleden

  22 uren geleden, GuPo zei:

Ik kreeg bij het verzenden van die aanvraag onderstaande melding met dus het verzoek het later in te dienen echter een dag later dan de kopersbescherming!!!

Ohja. Zelf niet goed gelezen🧐. Kan je niet contact opnemen met Ali?

 

Beste Martijn dat had ik inmiddels gedaan en bijgevoegd de reactie van de winkel. Lijkt enigszins sarcastisch!

Screenshot_20220425-110853_AliExpress.thumb.jpg.f4cdad0bb0e80b6be3577efdc0c39dd0.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Ruud zei:

Dit is inderdaad vreemd! Ik denk (maar niet zeker dus), dat je na 2 mei ook een dispute kunt openen. Zou er dan in ieder geval niet te lang mee wachten als het kan. 

doe ik ook! hoop echter niet dat dit een trend wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

ook zoiets... Ik krijg mijn bestelling, een Rfid portefeuille.  Ik test meteen het Rfid, werkt niet, dus portefeuille beantwoordt niet aan vereisten.  vul alles in om een restitutie te vragen.  Ik kan alles invullen, maar de knop INDIENEN werkt niet.  ik probeer een paar dagen later op mijn tablet in de app.  Geen enkele mogelijkheid om nog een claim in te dienen, boodschap luidt dat ik geen authority heb om dat te doen.   Ik kijk vandaag nog is via browser op pc, mijn vraag voor restitutie in de chat rechtstreeks aan de verkoper is niet gelezen.

Ik zit dus vast....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden