KVC Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Hallo, Ik had graag geweten of er vanaf nu een BTW factuur kan bekomen worden op AliExpress? Om eventueel producten uit China te verkopen in mijn webshop. Alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 4 uren geleden, KVC zei: Hallo, Ik had graag geweten of er vanaf nu een BTW factuur kan bekomen worden op AliExpress? Om eventueel producten uit China te verkopen in mijn webshop. Alvast bedankt! Welkom op het forum:-) Er zijn vanaf 2 manieren om een aan een factuur te komen. 1. De 'ouderwetse' manier, iets omslachtiger, maar werkt wel. 2. De nieuwe manier, die beschrijf ik hier Succes! 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Erica Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Je kunt nu heel makkelijk bij je bestelling de factuur downloaden. Dat is een nieuwe optie volgens mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 5 uren geleden, Erica zei: Je kunt nu heel makkelijk bij je bestelling de factuur downloaden. Dat is een nieuwe optie volgens mij. Klopt Erica. Als je nu naar je bestellingen gaat, zie je daar de knop 'Factuur downloaden'. Dit is inderdaad een nieuwe functie binnen AliExpress. Dat is mooi, want dan hoeven we al die Chrome extensies niet meer te downloaden 😃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
KVC
Hallo,
Ik had graag geweten of er vanaf nu een BTW factuur kan bekomen worden op AliExpress? Om eventueel producten uit China te verkopen in mijn webshop.
Alvast bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.