Goedendag, onlangs heb ik voor een klant een radio besteld, volgens procedure betaald en wachten op bezorging, echter stond er bij dat het via een Pools bedrijf zou komen. Alles wat er kwam geen radio, kreeg een melding (klant weigerde het aan te nemen terwijl er niemand was geweest). Klacht gemeld ik moest maar wachten, communicatie met de verkoper ver beneden peil. melding gemaakt en verkoper gaf aan 1 cent te willen betalen waarop ik vroeg waarom is dat (heb alles chats) dat was de procedure. uiteindelijk dus 1 cent gehad en ik moest dan maar een nieuwe aanvraag doen. Maar dat gaat dus niet als die gesloten is. bedrijf staat me niet meer te woord.
Wat kan ik nu nog doen, heb inmiddels een tweede radio gesteld en vandaag wel gekregen voor de klant, wij lopen nu achter de feiten aan en verliezen 74 euro
Vraag
budgetcaraudio
Goedendag, onlangs heb ik voor een klant een radio besteld, volgens procedure betaald en wachten op bezorging, echter stond er bij dat het via een Pools bedrijf zou komen. Alles wat er kwam geen radio, kreeg een melding (klant weigerde het aan te nemen terwijl er niemand was geweest). Klacht gemeld ik moest maar wachten, communicatie met de verkoper ver beneden peil. melding gemaakt en verkoper gaf aan 1 cent te willen betalen waarop ik vroeg waarom is dat (heb alles chats) dat was de procedure. uiteindelijk dus 1 cent gehad en ik moest dan maar een nieuwe aanvraag doen. Maar dat gaat dus niet als die gesloten is. bedrijf staat me niet meer te woord.
Wat kan ik nu nog doen, heb inmiddels een tweede radio gesteld en vandaag wel gekregen voor de klant, wij lopen nu achter de feiten aan en verliezen 74 euro
Link naar reactie
Delen op andere sites
21 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.