Heeft iemand hier ervaring mee ?? kort geleden zondag j.l besteld/betaald het product is onderweg en nu een verzoek om meer transport kosten te betalen .
als dat tevoren bekent was had ik het wel ergens ander besteld .Het moet niet gekker worden dacht ik zo , ben net weer voorzichtig gaan bestellen krijg je deze onzin.
Dit voelt niet goed, je zaken niet op order hebben en dan de klant lastig vallen met extra kosten.
ga ik dus niet doen.
grt Frans
Bestelinformatie
Laat een bericht achter aan de verkoper als u uw bestelinformatie wilt wijzigen. We kunnen uw wensen niet voldoen - maar de verkoper zal het beste doen om aan uw behoeften te voldoen.
Bestelnummer :
8154437634659160
Hoeveelheid :
1
Totaal :
€ 1,50
Naam
'S-GRAVENHAGE, Zuid-Holland, Nederland,
Laat een bericht achter
29/08 06:14
Beste, bedankt voor uw vertrouwen en bestelling. Door de nieuwe pandemie van het coronavirus zijn alle transportkosten enorm gestegen en zijn veel logistieke kanalen geannuleerd. Als het geen laatste redmiddel is, zullen we u nooit storen, maar we zijn wel veel van uw bestellingen kwijtgeraakt. Het spijt me u te moeten vertellen dat deze bestelling extra verzendkosten heeft veroorzaakt: $ 3, wat te stressvol voor u is. Nu ben ik bereid je $1,5 te betalen, je hoeft maar $1,5 te betalen. Op deze manier kunnen we de basiskosten betalen voor het verzenden van dit product. Hoewel we nog steeds geld verliezen, sturen we je nog steeds producten van de beste kwaliteit en bieden we je een goede service:
Beste, dank u voor uw vertrouwen en bestelling. Beïnvloed door de nieuwe coronaviruspandemie, alle transportkosten hebben, en vele bestanden zijn geannuleerd. Als het niet een laatste redmiddel, zullen we nooit laatste storen u, maar we hebben verliezen veel uw bestellingen. IK ben echt sorry om u te vertellen dat deze bestelling heeft veroorzaakt extra verzendkosten: $3, die is te stressvolle voor u. Nu ben IK bereid te betalen u $1,5, u hoeft alleen te betalen $1,5 Deze manier kunnen wij betalen voor de basiskosten van het verzenden van dit product. Hoewel we nog geen rossen geld te verliezen zijn, zullen we nog sturen u de beste kwaliteit producten en bieden u een goede service:
Alibaba-vertaling
Uw vraag is nu toegewezen aan Quality Lifestyle Store .
Vraag
frans Willem
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.