Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Vreemde gang van Zaken


frans Willem

Vraag

Heeft iemand hier ervaring mee  ?? kort geleden zondag j.l besteld/betaald het product is onderweg en nu een verzoek om meer transport kosten te betalen .
als dat tevoren bekent was had ik het wel ergens ander besteld .Het moet niet gekker worden dacht ik zo , ben net weer voorzichtig gaan bestellen krijg je deze onzin.
Dit voelt niet goed, je zaken niet op order hebben en dan de klant lastig vallen met extra kosten.
ga ik dus niet doen.
grt Frans
 
 
Bestelinformatie
Laat een bericht achter aan de verkoper als u uw bestelinformatie wilt wijzigen. We kunnen uw wensen niet voldoen - maar de verkoper zal het beste doen om aan uw behoeften te voldoen.
 
Bestelnummer :
8154437634659160
Hoeveelheid :
1
Totaal :
€ 1,50
Naam
'S-GRAVENHAGE, Zuid-Holland, Nederland, 
Laat een bericht achter
 
 
 
29/08 06:14
 
 
 
Beste, bedankt voor uw vertrouwen en bestelling. Door de nieuwe pandemie van het coronavirus zijn alle transportkosten enorm gestegen en zijn veel logistieke kanalen geannuleerd. Als het geen laatste redmiddel is, zullen we u nooit storen, maar we zijn wel veel van uw bestellingen kwijtgeraakt. Het spijt me u te moeten vertellen dat deze bestelling extra verzendkosten heeft veroorzaakt: $ 3, wat te stressvol voor u is. Nu ben ik bereid je $1,5 te betalen, je hoeft maar $1,5 te betalen. Op deze manier kunnen we de basiskosten betalen voor het verzenden van dit product. Hoewel we nog steeds geld verliezen, sturen we je nog steeds producten van de beste kwaliteit en bieden we je een goede service:
Beste, dank u voor uw vertrouwen en bestelling. Beïnvloed door de nieuwe coronaviruspandemie, alle transportkosten hebben, en vele bestanden zijn geannuleerd. Als het niet een laatste redmiddel, zullen we nooit laatste storen u, maar we hebben verliezen veel uw bestellingen. IK ben echt sorry om u te vertellen dat deze bestelling heeft veroorzaakt extra verzendkosten: $3, die is te stressvolle voor u. Nu ben IK bereid te betalen u $1,5, u hoeft alleen te betalen $1,5 Deze manier kunnen wij betalen voor de basiskosten van het verzenden van dit product. Hoewel we nog geen rossen geld te verliezen zijn, zullen we nog sturen u de beste kwaliteit producten en bieden u een goede service:
Alibaba-vertaling
 
 
 
Uw vraag is nu toegewezen aan Quality Lifestyle Store .
 
 
 
Productie-informatie:
 
Extra porto/prijsverschil 10
US $1.45
 
 
 
 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

dit artikel staat nog steeds op gratis verzenden wel is het 76 cent duurder gemaakt dus het verhaal  van ieder 1.50 betalen is dus een gevalletje duimzuigerei . Het gaat maar om het principe.

zorg als bedrijf dat je je zaakjes op ordehebt en komt niet later als er al betaald is met een fake naheffing

Inmiddels is er een gecombineerde levereing van gemaakt, bemn benieuwd wat er gaat gebeuren 

Je vraagd je af als klant wat zijn dit voor gekke fratsen met een naheffing Het is de belastingdienst niet .

Totaal ongeloofwaardig bedrijf 

grt Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit soort zaken komen tegenwoordig vaker voor. Sowieso nooit betalen. Is een manier om wat extra's te ontvangen;)

 

-----

Probeer ook je informatie wat meer te centraliseren in één bericht, dat maakt het wat overzichtelijker. Ook het plakken van (hele) andere websites komt niet altijd goed uit op het forum, dus probeer alleen de tekst te kopiëren en plakken:-)

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 uren geleden, Ruud zei:

Dit soort zaken komen tegenwoordig vaker voor. Sowieso nooit betalen. Is een manier om wat extra's te ontvangen;)

 

-----

Probeer ook je informatie wat meer te centraliseren in één bericht, dat maakt het wat overzichtelijker. Ook het plakken van (hele) andere websites komt niet altijd goed uit op het forum, dus probeer alleen de tekst te kopiëren en plakken:-)

Dit zijn rare praktijken Ali zou dit niet goed moeten vinden, je bied een artikel aan de klant betaald dus verder geen gezeik dacht ik zo, en niet achteraf gaan bedelen want dat is het bovendien komt het door de gebrekkige vertaling erg simpel en vraag je je af waar zijn we mee bezig

. grt Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 2-9-2022 om 18:11, frans Willem zei:

Dit zijn rare praktijken Ali zou dit niet goed moeten vinden, je bied een artikel aan de klant betaald dus verder geen gezeik dacht ik zo, en niet achteraf gaan bedelen want dat is het bovendien komt het door de gebrekkige vertaling erg simpel en vraag je je af waar zijn we mee bezig

. grt Frans

我们 已经 为 你 发货 了 了[Schreeuw]

We hebben de goederen al voor je afgeleverd[Cry]

Alibaba-vertaling

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb deze onzin ook in mijn berichtenbox. Ali helpcentrum doet er niks mee. ik stuur een bericht dat ik niet ga betalen, dan krijg ik antwoord dat die een ander logistisch bedrijf wil gebruiken. Ik zeg, als het maar binnen 15 dagen op de deurmat ligt en ik achteraf geen belasting betaal. Ik heb de factuur met btw maar even opgeslagen

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ali zou hier op ondubbelzinnige wijze tegen op moeten treden, dit kan echt niet zeker nu na veel leveringsgedoe de zaken lijken beter te gaan .

Ik heb voorlopig een Ali stop in bestellen en wacht voorlopig even  af bovendien zijn veel zaken vanwege prijs/verzendkosten niet meer de moeite waard om te bestellen 

grt Frans

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden