Rietje Geplaatst: 10 december 2022 Delen Geplaatst: 10 december 2022 Ik wil graag meer weten over jullie ervaringen over de Venalisa gellak, is dit werkelijk slecht ?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 13 december 2022 Delen Geplaatst: 13 december 2022 Helaas heb ik hier geen ervaring mee, mogelijk andere leden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 17 december 2022 Delen Geplaatst: 17 december 2022 Op 10-12-2022 om 16:20, Rietje zei: is dit werkelijk slecht ?? Hier ook geen ervaring ermee. Een argument om het niet te doen is dat je niet weet wat er precies in zit. Chinese ingrediënten zijn niet altijd(goed) vermeld op het product. Als ik google dan vind ik slechte en goede verhalen, wel kopen of juist niet. Er zijn er potjes geweest die ervoor zorgde dat je gelnagel los liet van je natuurlijke nagel(in het nieuws geweest) zonde van je gelnagel maar niet schadelijk voor je gezondheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 Op 10-12-2022 om 16:20, Rietje zei: Ik wil graag meer weten over jullie ervaringen over de Venalisa gellak, is dit werkelijk slecht ?? Ik heb hier geen ervaring mee, maar op bol.com is het ook te koop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Rietje
Ik wil graag meer weten over jullie ervaringen over de Venalisa gellak, is dit werkelijk slecht ??
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.