Willy Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 De afgelopen paar jaren heb ik wat kleine en grotere onderdelen aangekocht op Aliexpress voor mijn freesmachine en draaibank waar ik voornamelijk metaal maar ook hout mee bewerk. Ook ben ik bezig met de bouw van een CNC portaalfreesmachine waar ook flink wat Chinese onderdelen inzitten. Tips in deze richting zie ik dan ook graag passeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Hi Willy, welkom op het forum! Ik kan je helaas geen advies geven over deze onderdelen, maar we krijgen er dagelijks vele tientallen leden bij op het forum. Dus wie weet zijn er andere leden met ervaring! Praat gerust mee op het forum, en je ontdekt het vanzelf 😃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 3 juli 2021 Delen Geplaatst: 3 juli 2021 Hey Willy, Welkom, super leuk dat je lid geworden bent! Hetzelfde geldt voor mij: ik ben niet thuis in deze materie, maar er zijn ongetwijfeld andere mensen die hier iets van weten. Ik hoop in ieder geval dat je veel antwoord vindt op Chinafans:-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.