Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Dhgate prijzen


Jeroenh

Vraag

Hallo,

Ik was eens aan het rondneuzen in de app van DHGate (ik heb wel vaker Aliexpress gebruikt) en nu heb ik een vraag over de prijzen. In de screenshots kun je zien dat er prijzen staan van €19 - €28,23. Als je echter klikt er op, dan zie je hogere prijzen: € 27,75 - € 41,34.

 

Weet iemand wanneer de lage prijzen gelden die je ziet na de zoekopdracht? Is dat bijvoorbeeld na kortingscoupons (waarbij je wel erg veel moet kopen)

 

Bedankt!

edited_Screenshot_20230203_114534_DHgate.jpg

Screenshot_20230203_114556_DHgate.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat ze hier vaak doen is het volgende: 

Een goedkoper product toevoegen dat niet per se iets het item te maken heeft. Bijvoorbeeld bij een Drone die € 100 kost

Ze zetten er dan een batterypack van € 25 euro bij, waardoor ze de prijs € 25- € 100 maken in de listing. Dan klikken meer mensen, want wil er nu geen drone voor € 25.

Enfin, helaas geen methode om dit 'te omzeilen', het niet meer dan een klein trucje om meer mensen door te laten klikken (en zo zelf mogelijk ook weer hoger in de zoekresultaten te komen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden