Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Ali Express/ BTW/Coupons/Munten.


Aanbevolen berichten

Hallo AE vrienden,

Niet leuk al die nieuwe regels maar voordat we het weten zijn we er aan gewend. Ik heb gisteren een kleine verlichting gezien en gemerkt met betrekking met coupons of korting met munten. -2% -5% -10% munten kan je dagelijks sparen met het boerderij spel.

De verkopers op AE gaan merken dat ze minder gaan verkopen nu de BTW erbij is gekomen waardoor er mensen zijn die nu oa naar de Action of andere winkels gaan.

Nu het lichtpuntje als je besteld en gaat afrekenen gaat als eerste het aantal producten en de BTW eraf en daarna gaat er (eventuele) store korting eraf. Onder die koptekst staan de eventuele coupons en korting met munten die gaan ook van de totaalprijs af.

Ik kan je aanraden om dat altijd te controleren of er lopende kortingen zijn. Vaak geeft de store ook nog coupons weg zodra je ze aanspreekt in de chat.Kan gewoon in het Nederlands AE vertaald alles automatisch. Geef de verkoper een leuk compliment en vraag daarna om coupons. Altijd eerlijk zijn tegen de Chinezen dat is heel belangrijk voor hun. Als laatste worden de coupons en/of de munten in mindering gebracht. Spaar dagelijks de munten die je kan verdoen op AE.

De verkopers zullen het echt gaan voelen en worden creatief. Ik verwacht dat er binnen 2 maanden een troef komt om het allemaal te omzeilen. Wacht maar af maar houdt je aan de NL wet. Vragen om de factuur te verlagen in (strafbaar) en de boete is hoog.

Ik heb een text bestand toegevoegd waar veel bedragen op staan tot €150 met de kosten van de BTW.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groet,

Bas.

BTW 21%.txt

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden