Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Goedendag


Pela

Aanbevolen berichten

Ik ben Peter en vaak via Ali electronics gekocht zoals slimme lampen ed maar ook veel displays voor telefoons welke ik vaak repareer. Ik verwacht ze daar toch te blijven bestellen. Voor een display betaalde ik gemiddeld €18 p/'s. 

Uiteraard kan ik ze ook hier kopen maar die komen uit ex. verzendkosten op ruim €40. BTW en Inklaringskosten zou betekenen dat ik, hoewel ik daar niet echt blij mee ben, nogsteeds goedkoper uit ben. 

Wat ik me wel afvraag, vaak is het bedrag welke vermeld staat op de doos, veel lager is dan het aankoopbedrag. 

aangepast door Pela
Aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Pela,

Welkom, leuk dat je lid geworden bent!

Hopelijk beleef je veel plezier op het forum en vind je de antwoord waar je naar op zoek bent. Voor alles over BTW verwijs ik je graag naar het speciale forum daarover, daar staan veel vragen en antwoorden op een rij!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Peter,

Ook namens mij van harte welkom op het forum!

Het lagere aankoopbedrag is nog interessant om uit te zoeken. In theorie zou het natuurlijk kunnen, dat partijen een lager bedrag aangeven, om zo zelf kosten te besparen (die reeds betaald zijn), maar dit is enkel een vaag vermoeden. Interessant wel...

In ieder geval veel plezier op dit forum en tot snel!

Groet, Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden