Stefan Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Goedenavond Ik wil wat bestellen maar krijg een foutmelding voor achteraf betalen bij klarna Dit is al de hele tijd. Ik zie graag een oplossing Mvg Stefan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Heb - mede door deze vraag - een uitgebreid artikel over Klarna op AliExpress geschreven. Link: https://chinafans.nl/aliexpress-klarna/ Hopelijk heb je er iets aan! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Hallo @Stefan Dat is vervelend! Het is van veel factoren afhankelijk of achteraf betalen wordt aangeboden op AliExpress. Dit zijn zaken als: het product, de verkoper, jouw gegevens en nog meer factoren. Het is daarom niet eenduidig te zeggen waar het aan ligt. Welke foutmelding krijg je? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Stefan
Goedenavond
Ik wil wat bestellen maar krijg een foutmelding voor achteraf betalen bij klarna
Dit is al de hele tijd.
Ik zie graag een oplossing
Mvg Stefan
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.