frans Willem Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Deze heb ik besteld en vandaag staat er no shipment en order closed waar en hoe kan ik een dispuut aangaan de winkelier zegt sorry en wil dat ik opnieuw bestel maar ik heb de eerst al betaald vertrouwen is weg ,maar ik kan nergens zien waar ik een dispuut kan aangaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 6 juli 2021 Delen Geplaatst: 6 juli 2021 Hey @frans Willem, Wat vervelend zeg! Persoonlijk zou ik er ook een stuk minder vertrouwen in hebben om een tweede keer te bestellen. Normaal gesproken worden gesloten/geannuleerd orders automatisch vergoed door AliExpress. Voor de zekerheid kun je contact opnemen met de klantenservice van AliExpress om te checken of je nog een extra actie moet ondernemen. Succes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frans Willem Geplaatst: 6 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2021 dank voor je reactie Ruud normaal kun je een dispuut aanklikken nu zoek je je zelf drie slagen in het rond welk item en waar kan ik aanklikken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 De truc voor de chatbot is vooral 'door blijven vragen' zodat je een echte persoon in de chat krijgt. Hopelijk kun je hiermee e.e.a oplossen. Ik denk dat je de optie niet ziet, doordat het simpelweg niet mogelijk is dit voor een 'gesloten' order te doen, maar heb het zelf nog nooit aan de hand gehad. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frans Willem Geplaatst: 7 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2021 bedankt ga aan de slag 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frans Willem Geplaatst: 9 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2021 Best mensen zojuist een refund binnen 3 dagen ontvangen ik moet zeggen keurig geregeld van Ali expresse. ik vind wel dat Ali wat meer aandacht kan geven wat er gebeurt als de leverancier niet op tijd kan leveren kennelijk gaat dan automatisch een refund traject in gang Klasse dus , in ieder geval bedankt Ruud voor de gegeven Tips met vriendelijkie groet Frans 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 11 juli 2021 Delen Geplaatst: 11 juli 2021 Op 9-7-2021 om 19:29, frans Willem zei: Best mensen zojuist een refund binnen 3 dagen ontvangen ik moet zeggen keurig geregeld van Ali expresse. ik vind wel dat Ali wat meer aandacht kan geven wat er gebeurt als de leverancier niet op tijd kan leveren kennelijk gaat dan automatisch een refund traject in gang Klasse dus , in ieder geval bedankt Ruud voor de gegeven Tips met vriendelijkie groet Frans Goed om te horen dat het is opgelost! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.