Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Order 'closed', hoe krijg ik mijn geld terug?


Aanbevolen berichten

Hey @frans Willem,

Wat vervelend zeg! Persoonlijk zou ik er ook een stuk minder vertrouwen in hebben om een tweede keer te bestellen.

Normaal gesproken worden gesloten/geannuleerd orders automatisch vergoed door AliExpress. Voor de zekerheid kun je contact opnemen met de klantenservice van AliExpress om te checken of je nog een extra actie moet ondernemen.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Ruud wijzigde de titel naar Order 'closed', hoe krijg ik mijn geld terug?

De truc voor de chatbot is vooral 'door blijven vragen' zodat je een echte persoon in de chat krijgt. Hopelijk kun je hiermee e.e.a oplossen. 

Ik denk dat je de optie niet ziet, doordat het simpelweg niet mogelijk is dit voor een 'gesloten' order te doen, maar heb het zelf nog nooit aan de hand gehad.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Best mensen zojuist een refund binnen 3 dagen ontvangen ik moet zeggen keurig geregeld van Ali expresse.

 ik vind wel dat Ali wat meer aandacht kan geven wat er gebeurt als de leverancier niet op tijd  kan leveren kennelijk gaat dan automatisch een refund traject in gang 

Klasse dus , in ieder geval bedankt Ruud  voor de gegeven Tips

met vriendelijkie groet Frans

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-7-2021 om 19:29, frans Willem zei:

Best mensen zojuist een refund binnen 3 dagen ontvangen ik moet zeggen keurig geregeld van Ali expresse.

 ik vind wel dat Ali wat meer aandacht kan geven wat er gebeurt als de leverancier niet op tijd  kan leveren kennelijk gaat dan automatisch een refund traject in gang 

Klasse dus , in ieder geval bedankt Ruud  voor de gegeven Tips

met vriendelijkie groet Frans

Goed om te horen dat het is opgelost!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden