Spectra shops bv Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Wie kan me uitleggen hoe het nu precies zit met bedrijfsmatig kopen… als ik koop in China betaal ik btw, als ik verkoop betaal ik ook btw… is dus dubbel op.in Nederland krijg ik mijn btw terug. In Europa koop ik btw vrij…. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 1 uur geleden, Spectra shops bv zei: Wie kan me uitleggen hoe het nu precies zit met bedrijfsmatig kopen… als ik koop in China betaal ik btw, als ik verkoop betaal ik ook btw… is dus dubbel op.in Nederland krijg ik mijn btw terug. In Europa koop ik btw vrij…. Goede vraag! Helaas heb ik hier geen concreet antwoord op... Heb je al geprobeerd om de klantenservice van AliExpress te contacteren? Daarnaast is AliExpress natuurlijk niet per se het platform om (grote) zakelijke aankopen te doen om erna weer door te verkopen. Vaak wordt er dan uitgeweken naar bijvoorbeeld AliBaba of direct contact met fabrikanten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Robert Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Spectra shops: indien u niet zelf de admin doet en u heeft wel een administratie kantoor: vraag even bij hen na. Afdracht doet u maar 1x bij uw invullen van uw kwartaalaanslag. Alt. bel de belastingdienst, deze is tegenwoordig zeer klantvriendelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Spectra shops bv Geplaatst: 8 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Heb belastingdienst al gebeld, deze konden mij ook niet vertellen hoe het nu precies zit. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Spectra shops bv
Wie kan me uitleggen hoe het nu precies zit met bedrijfsmatig kopen… als ik koop in China betaal ik btw, als ik verkoop betaal ik ook btw… is dus dubbel op.in Nederland krijg ik mijn btw terug. In Europa koop ik btw vrij….
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.