Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Bedrijfsmatig kopen op AliExpress


Spectra shops bv

Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
1 uur geleden, Spectra shops bv zei:

Wie kan me uitleggen hoe het nu precies zit met bedrijfsmatig kopen… als ik koop in China betaal ik btw, als ik verkoop betaal ik ook btw… is dus dubbel op.in Nederland krijg ik mijn btw terug. In Europa koop ik btw vrij…. 

Goede vraag! Helaas heb ik hier geen concreet antwoord op... Heb je al geprobeerd om de klantenservice van AliExpress te contacteren?

Daarnaast is AliExpress natuurlijk niet per se het platform om (grote) zakelijke aankopen te doen om erna weer door te verkopen. Vaak wordt er dan uitgeweken naar bijvoorbeeld AliBaba of direct contact met fabrikanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Spectra shops: indien u niet zelf de admin doet en u heeft wel een administratie kantoor: vraag even bij hen na. Afdracht doet u maar 1x bij uw invullen van uw kwartaalaanslag. Alt. bel de belastingdienst, deze is tegenwoordig zeer klantvriendelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden