Het doel van dit topic is een lijst maken van shops buiten de EU die deelnemen aan IOSS. Concreet betekent dit dat zij de BTW in rekening brengen bij het afrekenen en dit vervolgens afhandelen met de lokale autoriteiten in het land van bestemming.
In dit artikel heb ik geprobeerd een lijst te maken, maar er is nog veel onduidelijk! Wellicht heb jij nog toevoegingen, ervaringen of contact gehad.
Als je iets wil toevoegen, probeer dan onderstaand opzetje te gebruiken
Vraag
Ruud
IOSS is een hot topic in 2021: nemen webshops er wel of geen deel aan? Heb ik extra kosten als mijn pakket in Nederland/België aan komt?
We hebben een uitgebreid artikel met uitleg over de regels, dat kun je hier terugvinden.
Het doel van dit topic is een lijst maken van shops buiten de EU die deelnemen aan IOSS. Concreet betekent dit dat zij de BTW in rekening brengen bij het afrekenen en dit vervolgens afhandelen met de lokale autoriteiten in het land van bestemming.
In dit artikel heb ik geprobeerd een lijst te maken, maar er is nog veel onduidelijk! Wellicht heb jij nog toevoegingen, ervaringen of contact gehad.
Als je iets wil toevoegen, probeer dan onderstaand opzetje te gebruiken
Als ik de info heb geverifieerd, zal ik dit toevoegen aan het IOSS-overzicht. Laten we er samen een mooi, compleet overzicht van maken!
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.