Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 1

O help ... Waar of wat vind ik een email adres van Ali


Fennyp

Vraag

In januari 2021 heb ik een bestelling gedaan en dat is al met al na 2 en halve maand teruggestuurd door de douane naar de verkopen. Deze liet weten dat refund niet mogelijk is omdat zij het weer naar mij hadden opgestuurd. afijn conclusie ....nu is t pakket zoek geraakt of nooit verzonden en ik wil dus een email adres van Alliexpress waar ik terecht kan met mijn klacht. Verkopen zegt terug betaald te hebben maar dat is dus niet zo... ik word er gek van ...iedere keer denk ik ooo hier moet ik zijn en dan is  het weer net niet...Doorsturen naar het juiste emailadres doen ze ook niet ... ik weet het niet meer en hoop dat iemand van jullie mij een tip  kan geven WAAR ik heen moet met mijn verhaal

alvast bedankt

Fenny Paternotte

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 1

Hoi Fenny,

Dat klinkt als een vervelende situatie.

Je kan denk ik twee dingen doen:

1. Proberen een echt persoon in de chat te krijgen. (scroll via deze link even helemaal naar beneden. Onderaan staat de chat.)

2. Lees even dit artikel op Chinafans. Daar staan de contactmogelijkheden op een rij. Ook wat je kunt doen als je een klacht hebt. Als je een dispute kunt openen zou ik dat doen. Over het algemeen neemt Ali die klachten wel serieus namelijk.

Laat je ons weten hoe het wordt opgelost?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, Martijn zei:

Hoi Fenny,

Dat klinkt als een vervelende situatie.

Je kan denk ik twee dingen doen:

1. Proberen een echt persoon in de chat te krijgen. (scroll via deze link even helemaal naar beneden. Onderaan staat de chat.)

2. Lees even dit artikel op Chinafans. Daar staan de contactmogelijkheden op een rij. Ook wat je kunt doen als je een klacht hebt. Als je een dispute kunt openen zou ik dat doen. Over het algemeen neemt Ali die klachten wel serieus namelijk.

Laat je ons weten hoe het wordt opgelost?

bedankt ga is effe proberen en laat jullie weten hoe het verder gaat

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 12-7-2021 om 10:13, Martijn zei:

Hoi Fenny,

Dat klinkt als een vervelende situatie.

Je kan denk ik twee dingen doen:

1. Proberen een echt persoon in de chat te krijgen. (scroll via deze link even helemaal naar beneden. Onderaan staat de chat.)

2. Lees even dit artikel op Chinafans. Daar staan de contactmogelijkheden op een rij. Ook wat je kunt doen als je een klacht hebt. Als je een dispute kunt openen zou ik dat doen. Over het algemeen neemt Ali die klachten wel serieus namelijk.

Laat je ons weten hoe het wordt opgelost?

Nou ik kan doen en laten wat ik wil maar niets lukt ben nu voor de zoveelste keer al 2 dagen bezig om mijn probleem ergens te droppen maar  ik zou een disput moeten maken wat dus niet gaat.. weten iemand van jullie nog een manier om wat dan ook te doen...een rechtstreeks email adres of zo?  en chatten werkt al helemaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden