Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Waar is mijn pakket


Marja

Aanbevolen berichten

Er is op 3maart een pakket naar postbus 7096 verstuurd door mij nu blijkt deze niet aangekomen te zijn heb verzendbewijs maar deze Omega winkel doet nu moeilijk ik moet betalen voor iets wat ik retour heb gestuurd 

HELPPP ben er klaar mee waar is dat pakket gebleven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Marja zei:

Er is op 3maart een pakket naar postbus 7096 verstuurd door mij nu blijkt deze niet aangekomen te zijn heb verzendbewijs maar deze Omega winkel doet nu moeilijk ik moet betalen voor iets wat ik retour heb gestuurd 

HELPPP ben er klaar mee waar is dat pakket gebleven 

 

Screenshot_20210528-161133_PostNL.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend @Marja

Uit het feit dat je dit op een forum over shoppen in China plaatst ga ik er even vanuit dat je hem graag naar AliExpress wilde verzenden?

Helaas is dan de postbus in Schiedam niet het juiste adres om dit te doen, dat is een soort van 'tussenlocatie' voor pakketjes uit China. Meer daarover kun je vinden in ons uitgebreide artikel hierover: https://chinafans.nl/aliexpress-schiedam/

Het beste kun je contact opnemen met PostNL om te bekijken of zij een oplossing hebben. Helaas heeft AliExpress dus niets met deze locatie te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht begrijp ik je vraag dan niet helemaal? Had je een bestelling gedaan bij AliExpress? Of bij Omegawinkel (in Nederland?). 

10 minuten geleden, Marja zei:

Ik hoef niks meer te doen want het verzendbewijs is voldoende zodat ik niet hoef te betalen 

Mag ik hier dan uit concluderen dat het probleem opgelost is en deze topic op slot kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Ruud sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden