stuffandlitllethings Geplaatst: 12 juli 2021 Delen Geplaatst: 12 juli 2021 Hallo, Tine is de naam, wel afkomstig uit België, toch heb ik mij hier aangesloten, omdat ik veronderstel dat Ali, de zelfde voorwaarden heeft, als voor Nederland. heel interessant forum, duidelijk, waarvoor dank! Nog meer content, want onlangs iets voorgekomen, waarvan ik dacht, dat plaats ik toch even op het forum, kwam mij verdacht voor. Wordt vervolgd, via ander topic groetjes Tine 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 13 juli 2021 Delen Geplaatst: 13 juli 2021 Hallo @stuffandlitllethings, Welkom, leuk dat je lid bent geworden! AliExpress heeft voor zover ik weet inderdaad dezelfde voorwaarden voor NL/BE, dus dat zou goed moeten komen! Uiteraard zijn er wel wat land specifieke onderwerpen, zoals bijvoorbeeld inklaringskosten, deze zijn anders bij PostNL en Bpost. Hoe dan ook: veel plezier op het forum! 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn Geplaatst: 13 juli 2021 Delen Geplaatst: 13 juli 2021 Hallo daar @stuffandlitllethings! Van harte welkom op ons forum! Ik hoop dat je hier alles vindt wat je nodig hebt. Zoals Ruud al zei: NL en BE zullen waarschijnlijk vrijwel volledig hetzelfde zijn. Dus doe gerust met ons mee! 😃 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stuffandlitllethings Geplaatst: 14 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2021 Ruud, bedankt voor de tip , ik zal proberen contact op te nemen met de BPost 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.