beste ik hoop dat je mij kunt helpen word er een beetje moedeloos van. ik heb 1 februari een pruduct gekocht in de B WINKEL bij alieexpress het betrof een rol plakplastic, op een gegeven moment kreeg ik een mail dat het product was afgeleverd maar ik had niet ontvangen , dus kontakt gezocht met de verkoper en die zei er is met het verzenden iets fout gegaan het bestelde artikel was 39,60. hij vroef mij nog 8,60 extra over te maken en dit heb ik gedaan hij zei het komt goed maar na een aantal weken kreeg ik weer berocht product is afgeleverd maar weer niets ontvangen. na kontakt met postnl kwam de aap uit de mouw er stond een ander adres op waar het is afgeleverd. na voor de zoveelste maal weer kontakt met verkoper en zei hij zou het opnieuw versturen inmiddels al half juni ik heb hem toen gevraagd stuur mij mijn geld maar terug , ik ga niet meer een half jaar wachten. de verkoper van de B WINKEL was het hier mee eens en zei ik ga akkoord met teruggave van geld. maar nu komt het probleem ik spreek alleen nederlands ben een oudere dame en spreekt en schrijft geen woord engels. ik heb zitten zoeken waar ik dit geld kan terug vragen omdat op de bestelling staat dat het is afgeleverd. ik weet niet meer wat te doen het is toch bijna 50,00 euro en van alleen mijn aow is dit best veel geld. zou je mij hier aub mee kunnen helpen . met vr gr nel
Vraag
schimmeltje
beste ik hoop dat je mij kunt helpen word er een beetje moedeloos van. ik heb 1 februari een pruduct gekocht in de B WINKEL bij alieexpress het betrof een rol plakplastic, op een gegeven moment kreeg ik een mail dat het product was afgeleverd maar ik had niet ontvangen , dus kontakt gezocht met de verkoper en die zei er is met het verzenden iets fout gegaan het bestelde artikel was 39,60. hij vroef mij nog 8,60 extra over te maken en dit heb ik gedaan hij zei het komt goed maar na een aantal weken kreeg ik weer berocht product is afgeleverd maar weer niets ontvangen. na kontakt met postnl kwam de aap uit de mouw er stond een ander adres op waar het is afgeleverd. na voor de zoveelste maal weer kontakt met verkoper en zei hij zou het opnieuw versturen inmiddels al half juni ik heb hem toen gevraagd stuur mij mijn geld maar terug , ik ga niet meer een half jaar wachten. de verkoper van de B WINKEL was het hier mee eens en zei ik ga akkoord met teruggave van geld. maar nu komt het probleem ik spreek alleen nederlands ben een oudere dame en spreekt en schrijft geen woord engels. ik heb zitten zoeken waar ik dit geld kan terug vragen omdat op de bestelling staat dat het is afgeleverd. ik weet niet meer wat te doen het is toch bijna 50,00 euro en van alleen mijn aow is dit best veel geld. zou je mij hier aub mee kunnen helpen . met vr gr nel
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.