Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

hallo ik ben schimmeltje


schimmeltje

Vraag

beste  ik hoop dat je mij kunt helpen word er een beetje moedeloos van. ik heb 1 februari een pruduct gekocht in de  B WINKEL bij alieexpress het betrof een rol plakplastic, op een gegeven moment kreeg ik een mail dat het product was afgeleverd maar ik had niet ontvangen , dus kontakt gezocht met de verkoper en die zei er is met het verzenden iets fout gegaan het bestelde artikel was 39,60. hij vroef mij nog 8,60  extra over te maken en dit heb ik gedaan hij zei het komt goed maar na een aantal weken kreeg ik weer berocht product is afgeleverd maar weer niets ontvangen. na kontakt met postnl kwam de aap uit de mouw er stond een ander adres op waar het is afgeleverd. na voor de zoveelste maal weer kontakt met verkoper en zei hij zou het opnieuw versturen inmiddels al half juni ik heb hem toen gevraagd stuur mij mijn geld maar terug , ik ga niet meer een half jaar wachten.  de verkoper van de B WINKEL was het hier mee eens en zei ik ga akkoord met teruggave van geld. maar nu komt het probleem ik spreek alleen nederlands ben een oudere dame en spreekt en schrijft geen woord engels. ik heb zitten zoeken waar ik dit geld kan terug vragen omdat op de bestelling staat dat het is afgeleverd. ik weet niet meer wat te doen het is toch bijna 50,00 euro en van alleen mijn aow is dit best veel geld. zou je mij hier aub mee kunnen helpen . met vr gr nel

  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat is inderdaad bijzonder vervelend, vooral omdat het al zo lang loopt! Daarom sowieso eerst een tip: betaal NOOIT extra na het plaatsen van een bestelling. Dat zijn vaak trucs van de verkopers om toch wat meer te verdienen.

Verder, omdat het al zolang loopt, ben ik bang dat de kopersbescherming is afgelopen. Om dit te checken, volg onderstaande stappen: 

1. Ga naar het bestellingenoverzicht

2. Zoek daar de betreffende bestelling

3. Bekijk of daar nog een 'tellertje' loopt voor de kopersbescherming

4. Druk - indien deze er nog staat - op de knop open dispute

5. Doorloop vervolgens de stappen om AliExpress het op te laten lossen.

Zoals aangegeven, als dit al vanaf februari loopt is de kans nihil dat dit nog actief is. Helaas is de conclusie dan... Dat je het geld kwijt bent! Erg vervelend!

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, schimmeltje zei:

beste  ik hoop dat je mij kunt helpen word er een beetje moedeloos van. ik heb 1 februari een pruduct gekocht in de  B WINKEL bij alieexpress het betrof een rol plakplastic, op een gegeven moment kreeg ik een mail dat het product was afgeleverd maar ik had niet ontvangen , dus kontakt gezocht met de verkoper en die zei er is met het verzenden iets fout gegaan het bestelde artikel was 39,60. hij vroef mij nog 8,60  extra over te maken en dit heb ik gedaan hij zei het komt goed maar na een aantal weken kreeg ik weer berocht product is afgeleverd maar weer niets ontvangen. na kontakt met postnl kwam de aap uit de mouw er stond een ander adres op waar het is afgeleverd. na voor de zoveelste maal weer kontakt met verkoper en zei hij zou het opnieuw versturen inmiddels al half juni ik heb hem toen gevraagd stuur mij mijn geld maar terug , ik ga niet meer een half jaar wachten.  de verkoper van de B WINKEL was het hier mee eens en zei ik ga akkoord met teruggave van geld. maar nu komt het probleem ik spreek alleen nederlands ben een oudere dame en spreekt en schrijft geen woord engels. ik heb zitten zoeken waar ik dit geld kan terug vragen omdat op de bestelling staat dat het is afgeleverd. ik weet niet meer wat te doen het is toch bijna 50,00 euro en van alleen mijn aow is dit best veel geld. zou je mij hier aub mee kunnen helpen . met vr gr nel

Ach...wat sneu nou weer. Sorry, ik zou niet weten hoe ik U kan helpen, anders had ik het graag gedaan. Misschien 1 van onze leden die misschien kan helpen? Please mensen, wie kan deze mevrouw helpen? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden