Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

AliHelper App


Aanbevolen berichten

Ik gebruik al enige tijd de app AliHelper van playstore. Ik vind het een superhandige app. Je hebt iets,artikel, gevonden op AliExpress maar je weet niet of het een goede verkoper is, je kan natuurlijk ook ff checken op de verkopersite, maar met de alihelper tik je op het pijltje rechtsboven hoek en deelt het met de app AliHelper. Zo zie je meteen of het goed is niet. En je kan er nog meer op kijken, oa vergelijkbare producten. Je kunt het opslaan en dan kun je een melding krijgen als het goedkoper is geworden...afijn...je moet zelf maar even kijken of het iets is voor je. Het is een suggestie/tip.

Ik krijg een screenshot of link er niet bij 🤔 ik heb er verder ook geen verstand van 🙈

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Jomulder zei:

Mmmmm 🤔 alihelper werkt vandaag niet naar behoren. Het geeft wel aan of de verkoper betrouwbaar is, ook in procenten. Ik hoop dat het morgen weer goed is. 

Werkt helaas nog niet naar behoren 🤔 misschien ligt het wel aan mij hoor, dat ik iets heb aangevinkt of uit...ik ben wel een vaker aan het klooien in mn telefoon 🙈 #zohandigbenikdusniet 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

De AliHelper app geeft in procenten aan hoe betrouwbaar een verkoper/ shop is. 

Gemakkelijk in gebruik ook, als je een artikel wilt, kun je die via het pijltje rechtsboven in en kies dan AliHelper.... je kunt artikelen/shop ook bewaren.

Ik vind het een hele goede app. 

Anders moet je iedere keer weer eerst naar de shop inlichtingen. Vond ik zo'n gedoe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden