Ik heb een telefoontje gekocht bij Alieexpress.
Onder de foto bij het artikel stond geschreven VAT added bij payment.
Nu kreeg ik een berichtje van de betreffende shop dat dit niet is gebeurd en ik zie het ook niet terug dat er VAT is ingehouden.
Ze vragen om van alles (o.a een VAT nummer, ID, en stellen zelfs voor dat ik wat meer betaal, dan verlagen ze de product prijs op het pakketje) Heb al uitgelegd dat dat niet werkt, aangezien je (voor de veranderingen per 1 jul) je al bewijs moest leveren wat je exact hebt betaald.
Weet iemand wat ik nu moet doen?
Ik heb zo'n gevoel dat de webshop niet gaat leveren en de verzendtermijn zal laten lopen..
Vraag
Rik
Ik heb een telefoontje gekocht bij Alieexpress.
Onder de foto bij het artikel stond geschreven VAT added bij payment.
Nu kreeg ik een berichtje van de betreffende shop dat dit niet is gebeurd en ik zie het ook niet terug dat er VAT is ingehouden.
Ze vragen om van alles (o.a een VAT nummer, ID, en stellen zelfs voor dat ik wat meer betaal, dan verlagen ze de product prijs op het pakketje) Heb al uitgelegd dat dat niet werkt, aangezien je (voor de veranderingen per 1 jul) je al bewijs moest leveren wat je exact hebt betaald.
Weet iemand wat ik nu moet doen?
Ik heb zo'n gevoel dat de webshop niet gaat leveren en de verzendtermijn zal laten lopen..
Link naar reactie
Delen op andere sites
13 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.