Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Pakketje bezorgd maar niet gekregen


Jason

Vraag

Goede avond,

ik had een vraag. 
heeft er iemand ervaring met een pakketje die volgens post nl bezorgd zou zijn maar niet door jou in ontvangst is genomen. Buren hebben het ook niet. Datum was 16 juli. Het is mij overkomen en een maand later nog steeds niks ontvangen. Post nl geeft aan dat het bezorgd is. Heb ook overigens geen mail gehad dat ik het bij een afhaal punt kon ophalen. De verkopers op AliExpress benaderd maar die zeggen dat het is geleverd bij mij. Geschil aangemaakt omdat ik mijn geld terug wilde maar AliExpress heeft die geweigerd en ik kan het geschil ook niet meer openen. Kreeg de melding dat het mogelijk in Limburg kon zijn maar vertraagd was door de overstromingen in Limburg. Die melding is nou ook weg en bij alle pakketten staat dat ze gefinisht zijn. Alle datums zijn ook verstreken. 

aangepast door Jason
  • Sad 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
13 uren geleden, Jason zei:

Goede avond,

ik had een vraag. 
heeft er iemand ervaring met een pakketje die volgens post nl bezorgd zou zijn maar niet door jou in ontvangst is genomen. Buren hebben het ook niet. Datum was 16 juli. Het is mij overkomen en een maand later nog steeds niks ontvangen. Post nl geeft aan dat het bezorgd is. Heb ook overigens geen mail gehad dat ik het bij een afhaal punt kon ophalen. De verkopers op AliExpress benaderd maar die zeggen dat het is geleverd bij mij. Geschil aangemaakt omdat ik mijn geld terug wilde maar AliExpress heeft die geweigerd en ik kan het geschil ook niet meer openen. Kreeg de melding dat het mogelijk in Limburg kon zijn maar vertraagd was door de overstromingen in Limburg. Die melding is nou ook weg en bij alle pakketten staat dat ze gefinisht zijn. Alle datums zijn ook verstreken. 

Dat is vervelend, vooral omdat het al een maand speelt. Vaak is het zo dat het alsnog geleverd wordt, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of dat hier nog het geval zal zijn.

Kun je via PostNL niet achterhalen WAAR het pakketje bezorgd is? Heb je ook het adres extra gecheckt in AliExpress? 

Ik ben bang dat er weinig opties over zijn, maar ik zou vooralsnog mijn hoop eerst even op PostNL vestigen, of eventueel een 'echte medewerker' spreken op AliExpress.

Uitleg: https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/

Succes!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb hier hetzelfde probleem alleen dan van SHEIN.com en zou bezorgd moeten zijn door DHL DHL geeft aan het pakket inderdaad bezorgd te hebben maar niet bij mij of mijn buren. Bij SHEIN kan je niet telefonische contact opnemen. Ik heb al wel vaker daar besteld en dat ging wel goed.

DHL zegt dat SHEIN een onderzoek moet starten maar hoe kom ik in contact met SHEIN of wat kan ik het beste doen?

  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
29 minuten geleden, Wien zei:

Ik heb hier hetzelfde probleem alleen dan van SHEIN.com en zou bezorgd moeten zijn door DHL DHL geeft aan het pakket inderdaad bezorgd te hebben maar niet bij mij of mijn buren. Bij SHEIN kan je niet telefonische contact opnemen. Ik heb al wel vaker daar besteld en dat ging wel goed.

DHL zegt dat SHEIN een onderzoek moet starten maar hoe kom ik in contact met SHEIN of wat kan ik het beste doen?

Bij AliExpress is het voor mij ook de eerste keer dat ik iets niet heb gekregen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Post nl zegt dat ik bij de verkopers moet zijn. De verkopers zeggen dat ik bij hun moet zijn. Toen het bezorgd was volgens post nl heb ik zelf ook geen email of een brief gehad waar ik het kon afhalen.

De verkopers doen er alles aan om mij het geld niet terug te geven. 
ik had een geschil ingevuld omdat ik mijn geld terug wilde en een paar dagen na de datum dat het bezorgd moest zijn heeft AliExpress het geweigerd. En nu kan ik het geschil niet meer openen omdat er staat dat het is afgehandeld.
Dus ik denk dat ik het niet ga krijgen.

aangepast door Jason
  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 18-8-2021 om 15:52, Wien zei:

Oké nou ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat lopen DHL zegt ook dat ik bij de verkopers moet zijn. Ik ben nu de DHL punten hier in het dorp aan het bellen in de hoop dat hij daar ligt

 

Op 28-8-2021 om 11:42, Jason zei:

Goedemorgen,

Zojuist contact gehad met de klantenservice van AliExpress.

Alle Orders laten Checken en heel de situatie uitgelegd. 
De persoon waar ik mee sprak gaat er voor mij Achteraan. 

@Jason en @Wien willen jullie ons op de hoogte houden? 

Ik ben benieuwd hoe dit opgelost (kan) word(en) of gaat aflopen.

Groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
40 minuten geleden, Michelle zei:

Zo zo, dat is mooi nieuws. Heb het idee dat de pakketjes van Alie steeds sneller worden afgeleverd. Nog net géén 10 dagen geleden besteld en vanochtend om 8 uur post bezorger al aan de deur.

Het heeft, ondanks nieuwe regels, ook voordelen opgeleverd, zoals snellere leveringen 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik had SHEIN een mailtje gestuurd helaas tot nog toe geen antwoord hierop. Dus dan maar via Messenger dit gedaan alles in het Engels dus vertaal site erbij. Ze gingen een onderzoek starten en uit dit onderzoek kwam dat ze niet wisten waar het pakket was nou kon ik kiezen of ze verstuurden het opnieuw of ik kreeg m’n geld terug gekozen om het opnieuw te laten verzenden dit was op 26-8 het pakketje zou tussen 3 en 6 september bezorgd worden op 1 september had ik het pakketje al binnen.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
4 uren geleden, Wien zei:

Ik had SHEIN een mailtje gestuurd helaas tot nog toe geen antwoord hierop. Dus dan maar via Messenger dit gedaan alles in het Engels dus vertaal site erbij. Ze gingen een onderzoek starten en uit dit onderzoek kwam dat ze niet wisten waar het pakket was nou kon ik kiezen of ze verstuurden het opnieuw of ik kreeg m’n geld terug gekozen om het opnieuw te laten verzenden dit was op 26-8 het pakketje zou tussen 3 en 6 september bezorgd worden op 1 september had ik het pakketje al binnen.

Zo kan het inderdaad ook. Top dat je dit wilde delen op dit geweldige forum 👍

Fijn weekend

Groetjes Jolanda 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden