Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Verzendkosten meerdere producten van één leverancier


Ali Lover

Vraag

Kan iemand mij vertellen waarom er verschillende verzendkosten worden gehanteerd?

Voorbeeld:

Indien ik 2 dezelfde artikelen bestel wordt maar 1 maal verzendkosten gehanteerd

Wanneer ik echter bij deze leverancier 2 artikelen bestel (in feite zelfde artikel maar andere kleur) dan moet ik 2 maal de verzendkosten betalen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
1 uur terug, Ali Lover zei:

Ik denk dat het antwoord zit in het feit dat het ene artikel via verzender X en het andere artikel via verzender Y wordt verstuurd, Andere verklaring heb ik er niet voor. Overigens wel vreemd

Ik denk aan dropshipping

Tegenwoordig werken veel webwinkels met dropshipping. Nadat een klant iets bij de webwinkel heeft besteld, plaatst de webwinkel dezelfde bestelling bij een leverancier en laat het artikel rechtstreeks door de (dropshipping)leverancier naar de consument sturen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 19-8-2021 om 12:35, Ali Lover zei:

Kan iemand mij vertellen waarom er verschillende verzendkosten worden gehanteerd?

Voorbeeld:

Indien ik 2 dezelfde artikelen bestel wordt maar 1 maal verzendkosten gehanteerd

Wanneer ik echter bij deze leverancier 2 artikelen bestel (in feite zelfde artikel maar andere kleur) dan moet ik 2 maal de verzendkosten betalen

 

Dit is hoe AliExpress werkt. Daarnaast zijn verzendkosten niet altijd puur en alleen verzendkosten op AliExpress.

Om hoger in de zoekresultaten te komen als er op prijs gefilterd wordt, zijn er verkopers die hun prijzen bewust wat lager maken en dit vervolgens weer verhogen met wat extra verzendkosten. Op deze manier hopen ze meer orders te krijgen. 

Maar ik heb dit inderdaad ook ervaren: kopen bij dezelfde verkoper, zorgt er niet voor dat je maar één keer vezendkosten hoeft te betalen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden