Hansje Geplaatst: 20 augustus 2021 Delen Geplaatst: 20 augustus 2021 Ik heb een pakketje bij AliExpress besteld en dit is verstuurt met Cainiao Super Economy Global naar Nederland Hier heb ik een NL-nummer van. Nu is het in Nederland aangekomen met een “Delivery Failed” Ik heb nagevraagd gedaan bij PostNL maar die hebben een LT tracking code nodig. Is er een mogelijkheid om van het NL nummer van Cainiao naar een LT nummer te komen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1 Jomulder Geplaatst: 20 augustus 2021 Delen Geplaatst: 20 augustus 2021 16 minuten geleden, Hansje zei: Ik heb een pakketje bij AliExpress besteld en dit is verstuurt met Cainiao Super Economy Global naar Nederland Hier heb ik een NL-nummer van. Nu is het in Nederland aangekomen met een “Delivery Failed” Ik heb nagevraagd gedaan bij PostNL maar die hebben een LT tracking code nodig. Is er een mogelijkheid om van het NL nummer van Cainiao naar een LT nummer te komen? Je kunt het proberen te vragen aan de verkoper die het verzonden heeft. Anders zou ik het ook niet weten., helaas. Misschien een ander lid van dit forum. Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 30 augustus 2021 Delen Geplaatst: 30 augustus 2021 Op 20-8-2021 om 09:59, Jomulder zei: Je kunt het proberen te vragen aan de verkoper die het verzonden heeft. Anders zou ik het ook niet weten., helaas. Misschien een ander lid van dit forum. Groetjes Jolanda Ik zou een dispute openen op AliExpress. Soms zie je nog wel eens dat het pakketje alsnog aankomt, maar om dit voor te zijn, kun je het beste nu al een klacht openen op AliExpress! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Majidi Geplaatst: 31 augustus 2021 Delen Geplaatst: 31 augustus 2021 Ik heb wat besteld, de aliexpress applicatie geeft aan dat geleverd is maar ik heb niet ontvangen. Hoe wordt het opgelost? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 4 september 2021 Delen Geplaatst: 4 september 2021 Op 31-8-2021 om 18:59, Majidi zei: Ik heb wat besteld, de aliexpress applicatie geeft aan dat geleverd is maar ik heb niet ontvangen. Hoe wordt het opgelost? Net als wat hierboven, het antwoord van Ruud, een dispute openen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 5 september 2021 Delen Geplaatst: 5 september 2021 Op 31-8-2021 om 18:59, Majidi zei: Ik heb wat besteld, de aliexpress applicatie geeft aan dat geleverd is maar ik heb niet ontvangen. Hoe wordt het opgelost? Na het plaatsen van een bestelling heb jij 60 dagen de tijd om een geschil te openen. Binnen die tijd helpt AliExpress jou ook om problemen op te lossen. Wacht jij echter langer, dan zul je het met de verkoper op moeten lossen. Gr. Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Hansje
Ik heb een pakketje bij AliExpress besteld en dit is verstuurt met Cainiao Super Economy Global naar Nederland
Hier heb ik een NL-nummer van.
Nu is het in Nederland aangekomen met een “Delivery Failed”
Ik heb nagevraagd gedaan bij PostNL maar die hebben een LT tracking code nodig.
Is er een mogelijkheid om van het NL nummer van Cainiao naar een LT nummer te komen?
Link naar reactie
Delen op andere sites
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.