Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Delivery Failed.


Hansje

Vraag

Ik heb een pakketje bij AliExpress besteld en dit is verstuurt met Cainiao Super Economy Global naar Nederland

Hier heb ik een NL-nummer van.

 

Nu is het in Nederland aangekomen met een “Delivery Failed”

 

Ik heb nagevraagd gedaan bij PostNL maar die hebben een LT tracking code nodig.

Is er een mogelijkheid om van het NL nummer van Cainiao naar een LT nummer te komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 1
16 minuten geleden, Hansje zei:

Ik heb een pakketje bij AliExpress besteld en dit is verstuurt met Cainiao Super Economy Global naar Nederland

Hier heb ik een NL-nummer van.

 

Nu is het in Nederland aangekomen met een “Delivery Failed”

 

Ik heb nagevraagd gedaan bij PostNL maar die hebben een LT tracking code nodig.

Is er een mogelijkheid om van het NL nummer van Cainiao naar een LT nummer te komen?

Je kunt het proberen te vragen aan de verkoper die het verzonden heeft. 

Anders zou ik het ook niet weten., helaas. Misschien een ander lid van dit forum.

Groetjes Jolanda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 20-8-2021 om 09:59, Jomulder zei:

Je kunt het proberen te vragen aan de verkoper die het verzonden heeft. 

Anders zou ik het ook niet weten., helaas. Misschien een ander lid van dit forum.

Groetjes Jolanda 

Ik zou een dispute openen op AliExpress. Soms zie je nog wel eens dat het pakketje alsnog aankomt, maar om dit voor te zijn, kun je het beste nu al een klacht openen op AliExpress!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 31-8-2021 om 18:59, Majidi zei:

Ik heb wat besteld, de aliexpress applicatie geeft aan dat geleverd is maar ik heb niet ontvangen.

Hoe wordt het opgelost?

Na het plaatsen van een bestelling heb jij 60 dagen de tijd om een geschil te openen. Binnen die tijd helpt AliExpress jou ook om problemen op te lossen. Wacht jij echter langer, dan zul je het met de verkoper op moeten lossen.

Gr. Jolanda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden