Bibi Geplaatst: 1 juli 2021 Delen Geplaatst: 1 juli 2021 Wanneer ik producten in mijn winkelwagen plaats zie ik geen BTW staan alleen de verzendkosten, hoe kan dat? ik heb het getest bij meerdere verkopers maar bij allen komt er geen BTW te staan. Liefs Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Michelle Geplaatst: 1 juli 2021 Delen Geplaatst: 1 juli 2021 Ik heb net ook een artikel in het winkel mandje geplaatst. Ga je daarna daarna aanklikken dat je wilt betalen dat verschijnt het BTW bedrag +eventuele verzendkosten. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 1 juli 2021 Delen Geplaatst: 1 juli 2021 Dat is vreemd! Heb je de laatste versie van de app? Of wellicht even in- en uitloggen? Hieronder het screenshot dat ik vanochtend gemaakt hebt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Bram Geplaatst: 1 juli 2021 Delen Geplaatst: 1 juli 2021 Komt Goed Bibi er word aan gewerkt ze doen er alles aan om ons weer lekker te laten schoppen. Groeten Bram Crea👽 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn Geplaatst: 1 juli 2021 Delen Geplaatst: 1 juli 2021 2 uren geleden, Bibi zei: Wanneer ik producten in mijn winkelwagen plaats zie ik geen BTW staan alleen de verzendkosten, hoe kan dat? ik heb het getest bij meerdere verkopers maar bij allen komt er geen BTW te staan. Liefs Hey Bibi, Op mijn computer doet hij het wel. Probeer het eens op een ander apparaat? - Op een tablet of PC bijvoorbeeld? - Gooi ook even je cookies weg van de laatste week. Dat kan soms helpen. - Kijk even of je wel op 'verzenden naar Nederland' staat. Lukt het hiermee nog niet, dan moet je nog heel even geduld hebben. We hebben hier hier over één van de grootste wijzigingen van de afgelopen jaren voor AliExpress, dus we kunnen wellicht nog wat kleine problemen tegenkomen deze week. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Bibi Geplaatst: 1 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2021 Bedankt voor jullie snelle antwoorden! Dan wacht ik het gewoon nog even af 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 mee Geplaatst: 1 juli 2021 Delen Geplaatst: 1 juli 2021 hier hetzelfde, geen btw getoond in de winkelwagen, ik werk niet met de app, miischien dat de btw wordt getoond als ik op 'koop druk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 1 juli 2021 Delen Geplaatst: 1 juli 2021 9 minuten geleden, mee zei: hier hetzelfde, geen btw getoond in de winkelwagen, ik werk niet met de app, miischien dat de btw wordt getoond als ik op 'koop druk? De BTW zie je ALLEEN de pagina NA de winkelwagen, dus niet in het winkelwagentje zelf. Wellicht is dat wat verwarrend? Daarnaast wordt BTW >150 euro producten niet getoond (en afgedragen), dat regel je nog steeds met de NL/BE douane en post. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 mee Geplaatst: 1 juli 2021 Delen Geplaatst: 1 juli 2021 is idd verwarrend omdat er ook nog gratis verzending is, zal het eens proberen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 mee Geplaatst: 1 juli 2021 Delen Geplaatst: 1 juli 2021 klopt, sloom van mij 😀 op de volgende pagina staat het als VAT. alsnog met gratis verzending. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Tarahumara Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 22 uren geleden, Bibi zei: Wanneer ik producten in mijn winkelwagen plaats zie ik geen BTW staan alleen de verzendkosten, hoe kan dat? ik heb het getest bij meerdere verkopers maar bij allen komt er geen BTW te staan. Liefs Ik had dat probleem ook. Oplossing: vanuit de winkelmand kan je de orderbevestiging met de btw-vermelding niet oproepen. Klik bij elk te kopen produkt op kopen en klik dan door dan komt de orderbevestiging vanzelf. Maar dat moet dus volgens mij voor elk produkt apart. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Mich Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 22 uren geleden, Ruud zei: Dat is vreemd! Heb je de laatste versie van de app? Of wellicht even in- en uitloggen? Hieronder het screenshot dat ik vanochtend gemaakt hebt. 14 minuten geleden, Tarahumara zei: Ik had dat probleem ook. Oplossing: vanuit de winkelmand kan je de orderbevestiging met de btw-vermelding niet oproepen. Klik bij elk te kopen produkt op kopen en klik dan door dan komt de orderbevestiging vanzelf. Maar dat moet dus volgens mij voor elk produkt apart. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Mich Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 (aangepast) Dankjewel. Ik had het probleem (geen vermelding van BTW) ook. 🤗 2 juli 2021 aangepast door Mich Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Bibi Geplaatst: 2 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Dankjewel! Nu zie ik wel de btw staan als ik direct op kopen klikt ! Super:) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 12 augustus 2021 Delen Geplaatst: 12 augustus 2021 Inmiddels zijn er hier wat veranderingen: de BTW wordt nu bij het product getoond, niet meer los in het winkelmandje. De informatie kun je vinden in dit, bijgewerkte artikel. https://chinafans.nl/bestellen-aliexpress-1-juli-2021/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Teddy Geplaatst: 12 augustus 2021 Delen Geplaatst: 12 augustus 2021 Ik had hetzelfde maar eronder staat VAT wat belastingen zijn zijn inbegrepen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Daantje Geplaatst: 16 augustus 2021 Delen Geplaatst: 16 augustus 2021 Ik heb wat ontdekt als je het heb betaald ga je naar berichten daar click je op bestellingen dan click je op een product dan zie je daar informatie ook vat included ? Als je daar op drukt zie je hoeveel btw erop zit en dat je dit voltooid hebt 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Daantje Geplaatst: 16 augustus 2021 Delen Geplaatst: 16 augustus 2021 Het lukt alleen op mijn mobiel op deze manier niet op de iPad op de computer weet ik niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 26 augustus 2021 Delen Geplaatst: 26 augustus 2021 Sinds kort zit de BTW in de prijs inbegrepen op AliExpress. Dus artikelen zijn iets duurder geworden. Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Michelle Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Heb ik gezien. Is wel zo duidelijk en overzichtelijk geworden op deze manier. Je weet meteen waar je aan toe bent. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Bibi
Wanneer ik producten in mijn winkelwagen plaats zie ik geen BTW staan alleen de verzendkosten, hoe kan dat?
ik heb het getest bij meerdere verkopers maar bij allen komt er geen BTW te staan.
Liefs
Link naar reactie
Delen op andere sites
19 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.