Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

ik zie geen BTW staan in winkelmand


Bibi

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
2 uren geleden, Bibi zei:

Wanneer ik producten in mijn winkelwagen plaats zie ik geen BTW staan alleen de verzendkosten, hoe kan dat?

ik heb het getest bij meerdere verkopers maar bij allen komt er geen BTW te staan. 

 

Liefs

Hey Bibi,

Op mijn computer doet hij het wel. Probeer het eens op een ander apparaat?

- Op een tablet of PC bijvoorbeeld?

- Gooi ook even je cookies weg van de laatste week. Dat kan soms helpen.

- Kijk even of je wel op 'verzenden naar Nederland' staat. 

Lukt het hiermee nog niet, dan moet je nog heel even geduld hebben. We hebben hier hier over één van de grootste wijzigingen van de afgelopen jaren voor AliExpress, dus we kunnen wellicht nog wat kleine problemen tegenkomen deze week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
9 minuten geleden, mee zei:

hier hetzelfde, geen btw getoond in de winkelwagen, ik werk niet met de app, miischien dat de btw wordt getoond als ik op 'koop druk?

De BTW zie je ALLEEN de pagina NA de winkelwagen, dus niet in het winkelwagentje zelf. Wellicht is dat wat verwarrend?

Daarnaast wordt BTW >150 euro producten niet getoond (en afgedragen), dat regel je nog steeds met de NL/BE douane en post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
22 uren geleden, Bibi zei:

Wanneer ik producten in mijn winkelwagen plaats zie ik geen BTW staan alleen de verzendkosten, hoe kan dat?

ik heb het getest bij meerdere verkopers maar bij allen komt er geen BTW te staan. 

 

Liefs

Ik had dat probleem ook. Oplossing: vanuit de winkelmand kan je de orderbevestiging met de btw-vermelding niet oproepen. Klik bij elk te kopen produkt op kopen en klik dan door dan komt de orderbevestiging vanzelf. Maar dat moet dus volgens mij voor elk produkt apart.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
22 uren geleden, Ruud zei:

Dat is vreemd! Heb je de laatste versie van de app? Of wellicht even in- en uitloggen? 

Hieronder het screenshot dat ik vanochtend gemaakt hebt.

AliBTWbetalen.jpeg

14 minuten geleden, Tarahumara zei:

Ik had dat probleem ook. Oplossing: vanuit de winkelmand kan je de orderbevestiging met de btw-vermelding niet oproepen. Klik bij elk te kopen produkt op kopen en klik dan door dan komt de orderbevestiging vanzelf. Maar dat moet dus volgens mij voor elk produkt apart.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden