Saskia.marinelli Geplaatst: 3 september 2021 Delen Geplaatst: 3 september 2021 Kan iemand mij vertellen wat dit betekent Pre-aangiften van het artikel is ontvangen door douane Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 5 september 2021 Delen Geplaatst: 5 september 2021 Op 3-9-2021 om 23:28, Saskia.marinelli zei: Kan iemand mij vertellen wat dit betekent Pre-aangiften van het artikel is ontvangen door douane 16 uren geleden, AxPro zei: Ik volg... Hier heb ik nog een link voor jullie https://chinafans.nl/ingeklaard-door-douane-aliexpress/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 AxPro Geplaatst: 4 september 2021 Delen Geplaatst: 4 september 2021 Ik volg... 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 5 september 2021 Delen Geplaatst: 5 september 2021 Op 3-9-2021 om 23:28, Saskia.marinelli zei: Kan iemand mij vertellen wat dit betekent Pre-aangiften van het artikel is ontvangen door douane In vrijwel alle gevallen doet het post- of koeriersbedrijf dat het transport uitvoert, aangifte bij de Douane. In de aangifte moeten gegevens opgenomen zijn die voor de Douane van belang zijn, zoals waarde en een omschrijving van de goederen. Als deze gegevens niet bekend zijn, kan het post- of koeriersbedrijf dit bij u navragen. https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/douane/goederen_ontvangen_uit_het_buitenland/van_organisaties_en_bedrijven/goederen_ontvangen_uit_buitenland_van_organisaties_en_bedrijven Hier kun je meer lezen en word jouw vraag misschien beantwoord. Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Saskia.marinelli Geplaatst: 5 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2021 Hoi jomulder deze link heb ik ook bekeken staat niet echt pre-aangiften bij.bedankt voor je reactie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Saskia.marinelli Geplaatst: 5 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2021 7 uren geleden, Jomulder zei: In vrijwel alle gevallen doet het post- of koeriersbedrijf dat het transport uitvoert, aangifte bij de Douane. In de aangifte moeten gegevens opgenomen zijn die voor de Douane van belang zijn, zoals waarde en een omschrijving van de goederen. Als deze gegevens niet bekend zijn, kan het post- of koeriersbedrijf dit bij u navragen. https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/douane/goederen_ontvangen_uit_het_buitenland/van_organisaties_en_bedrijven/goederen_ontvangen_uit_buitenland_van_organisaties_en_bedrijven Hier kun je meer lezen en word jouw vraag misschien beantwoord. Groetjes Jolanda Hoi jolanda,dank je wel voor de post. Groetjes Saskia 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 5 september 2021 Delen Geplaatst: 5 september 2021 27 minuten geleden, Saskia.marinelli zei: Hoi jolanda,dank je wel voor de post. Groetjes Saskia @Saskia.marinelligraag gedaan 👍 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 6 september 2021 Delen Geplaatst: 6 september 2021 Goede vraag, heb het zelf ook nog niet ervaren. Ik kan me zo voorstellen dat ze mogelijk wachten op data vanuit AliExpress die het proces van aangifte (en eventuele BTW + andere kosten) te berekenen. Is de status van je pakketje inmiddels al geüpdatet? 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Saskia.marinelli Geplaatst: 6 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2021 Hoi ja hij is geüpdatet,schijnbaar is het gewoon het zelfde als de normale inklaring,want het product is al in Nederland. Bedankt voor je reactie 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 6 september 2021 Delen Geplaatst: 6 september 2021 45 minuten geleden, Saskia.marinelli zei: Hoi ja hij is geüpdatet,schijnbaar is het gewoon het zelfde als de normale inklaring,want het product is al in Nederland. Bedankt voor je reactie Oke, mooi dat het opgelost is 👍 Groetjes Jolanda 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Saskia.marinelli Geplaatst: 7 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2021 Dank je wel 👍 Groetjes Saskia 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Saskia.marinelli
Kan iemand mij vertellen wat dit betekent
Pre-aangiften van het artikel is ontvangen door douane
Link naar reactie
Delen op andere sites
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.