Giljom Geplaatst: 11 september 2021 Delen Geplaatst: 11 september 2021 Ik heb een apparaat ontvangen en dat werkt van de eerste dag niet, de leverancier vraagt maar staat van een video op te sturen, hoe kan ik dat als het apparaat niet opstart, ik ben al jaren klant bij Aliexpres en ben daar zeer tevreden van, de leverancier wil niet terug betalen, in heb de zelfde dag van ontvangst het gemeld dat het niet werkt, ik heb al 12 mails gestuurd, maar geen oplossing, waar kan ik Aliexpres zelf bereiken, graag uw hulp. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 12 september 2021 Delen Geplaatst: 12 september 2021 23 uren geleden, Giljom zei: Ik heb een apparaat ontvangen en dat werkt van de eerste dag niet, de leverancier vraagt maar staat van een video op te sturen, hoe kan ik dat als het apparaat niet opstart, ik ben al jaren klant bij Aliexpres en ben daar zeer tevreden van, de leverancier wil niet terug betalen, in heb de zelfde dag van ontvangst het gemeld dat het niet werkt, ik heb al 12 mails gestuurd, maar geen oplossing, waar kan ik Aliexpres zelf bereiken, graag uw hulp. Dat is erg vervelend. Hier een link hoe je dat doet https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/ Ben je ook al dispute gegaan? Ik hoop dat je hiermee iets kan en opgelost kan worden. Succes. Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martin Geplaatst: 12 september 2021 Delen Geplaatst: 12 september 2021 Gewoon dispute openen, video maken dat je m probeert aan te doen. Als hij niet accepteert komt Ali er vanzelf tussen na enkele dagen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Giljom Geplaatst: 13 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2021 Ik heb alles geprobeerd dat artikel staat nu aangegeven als Finish, ik vind Daar nergens dispute op, waarom is dat zo moeilijk om rechtstreeks naar Aliexpres te contacteren, u doet tenminste al u best om de klanten te helpen, bedank daar voor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 Dat is wel zuur! Vooral als de verkoper niet meer reageert en je geen dispute meer kunt openen (termijn afgelopen?) Ik ben bang dat als je geen dispute meer kunt openen, het niet meer gaat lukken om het geld terug te krijgen. Als er zoiets aan de hand is, altijd meteen een dispute openen en niet direct met de verkoper in gesprek gaan. Deze houden je vaak 'aan het lijntje' totdat de periode voor het dispute is afgelopen. Je kunt vervolgens niets meer claimen. De enige optie is zoals @Jomulder hierboven aangeeft contact op te nemen met AliExpress via chat, maar heel eerlijk gezegd acht ik de kans vrij klein dat je nog iets terug krijgt, helaas... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Giljom Geplaatst: 13 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2021 Toch bedankt voor uw antwoord, ik denk dt ge gelijk hebt, een waardeloze firma Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.