Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Ik krijg geen terug betaling


Giljom

Aanbevolen berichten

Ik heb een apparaat ontvangen en dat werkt van de eerste dag niet, de leverancier vraagt maar staat van een video op te sturen, hoe kan ik dat als het apparaat niet opstart, ik ben al jaren klant bij Aliexpres en ben daar zeer tevreden van, de leverancier wil niet terug betalen, in heb de zelfde dag van ontvangst het gemeld dat het niet werkt, ik heb al 12 mails gestuurd, maar geen oplossing, waar kan ik Aliexpres zelf bereiken, graag uw hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Giljom zei:

Ik heb een apparaat ontvangen en dat werkt van de eerste dag niet, de leverancier vraagt maar staat van een video op te sturen, hoe kan ik dat als het apparaat niet opstart, ik ben al jaren klant bij Aliexpres en ben daar zeer tevreden van, de leverancier wil niet terug betalen, in heb de zelfde dag van ontvangst het gemeld dat het niet werkt, ik heb al 12 mails gestuurd, maar geen oplossing, waar kan ik Aliexpres zelf bereiken, graag uw hulp.

Dat is erg vervelend. 

Hier een link hoe je dat doet

https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/

Ben je ook al dispute gegaan? 

Ik hoop dat je hiermee iets kan en opgelost kan worden.

Succes.

Groetjes Jolanda

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel zuur! Vooral als de verkoper niet meer reageert en je geen dispute meer kunt openen (termijn afgelopen?)

Ik ben bang dat als je geen dispute meer kunt openen, het niet meer gaat lukken om het geld terug te krijgen. Als er zoiets aan de hand is, altijd meteen een dispute openen en niet direct met de verkoper in gesprek gaan. Deze houden je vaak 'aan het lijntje' totdat de periode voor het dispute is afgelopen. Je kunt vervolgens niets meer claimen.

De enige optie is zoals @Jomulder hierboven aangeeft contact op te nemen met AliExpress via chat, maar heel eerlijk gezegd acht ik de kans vrij klein dat je nog iets terug krijgt, helaas...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden