Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 1

Pakketten van aliexpres blijven hangen bij Postnl


Burago

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo, 

De laatste tijd verloopt het bij mij heel soepel. Ik heb wel vaak gecombineerde zendingen, misschien dat het ook daardoor komt. In het verleden heb ik dit ook wel eens gehad maar uiteindelijk de goederen toch gekregen. Zelf heb ik nu een pakketje dat al een maand op status “ingeklaard door de douane” staat. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
35 minuten geleden, Mayo zei:

Hallo, 

De laatste tijd verloopt het bij mij heel soepel. Ik heb wel vaak gecombineerde zendingen, misschien dat het ook daardoor komt. In het verleden heb ik dit ook wel eens gehad maar uiteindelijk de goederen toch gekregen. Zelf heb ik nu een pakketje dat al een maand op status “ingeklaard door de douane” staat. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? 

Kijk hier eens op deze link 

https://chinafans.nl/ingeklaard-door-douane-aliexpress/#top_ankor

Hopelijk heb je hier iets aan

Groetjes Jolanda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur geleden, Burago zei:

Ik merk dat ik sinds 10 augustus geen pakketen meer van Aliexpress krijg.

Ze zijn wel in Liege binnen gekomen en staan op levering door lokaal transportbedrijf.

Normaal gaat de laatste stap redelijk snel maar nu duurt het al meer dan een maand. Hebben meer mensen deze ervaring ?

Ik weet hier het antwoord helaas niet op. Misschien een ander forumlid?

Groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
5 uren geleden, Burago zei:

Ik merk dat ik sinds 10 augustus geen pakketen meer van Aliexpress krijg.

Ze zijn wel in Liege binnen gekomen en staan op levering door lokaal transportbedrijf.

Normaal gaat de laatste stap redelijk snel maar nu duurt het al meer dan een maand. Hebben meer mensen deze ervaring ?

Merk niet per se dat het trager gaat de laatste tijd, echter heb ik in het verleden wel vaker gehad dat producten erg lang in het land van bestemming zijn! Of dit een generiek probleem is, of een specifiek geval durf ik niet te zeggen.

Op dit moment kun je weinig doen, behalve afwachten en vooral in de gaten houden wanneer de kopersbescherming verloopt en je eventueel een dispute kunt aanmaken!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik vind het juist zo vreemd dat het in NL zolang blijft hangen. Terwijl in het recente verleden juist de reis van china naar Nl lang duurde. Tevens had ik dat van 2 pakketjes die beide op 10-8 op verzending door lokaal transport bedrijf stonden er een wel kwam en de andere niet. Dit is ook het laatste pakketje wat ik heb ontvangen. Het zijn geen groet/dure pakjes en er is BTW over betaald. Zou het iets te maken kunnen hebben met de overstromingen in het zuiden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden