Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Waarom betaal je heel duur verzend kosten


Gohanna

Aanbevolen berichten

Goede middag 

 

ik wou vandaag wat bestellen wat ik eerder geen verzendkosten hoefden te betalen

maar nu €45 euro verzendkosten betalen en pas 29 november in huis terwijl het normaal binnen 10 dagen is 

en op meerdere producten is het zo dat de verzendkosten heel hoog zijn 

En pas 21 november verwacht wordt

 

hoop dat u me kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Gohanna zei:

Goede middag 

 

ik wou vandaag wat bestellen wat ik eerder geen verzendkosten hoefden te betalen

maar nu €45 euro verzendkosten betalen en pas 29 november in huis terwijl het normaal binnen 10 dagen is 

en op meerdere producten is het zo dat de verzendkosten heel hoog zijn 

En pas 21 november verwacht wordt

 

hoop dat u me kan helpen

Door de nieuwe btw-regels zijn veel producten van onder meer AliExpress 21 procent duurder. Al geldt er voor diverse artikelen, waaronder boeken, een lager btw-tarief van 9 procent.

groetjes Jolanda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Gohanna zei:

Goede middag 

 

ik wou vandaag wat bestellen wat ik eerder geen verzendkosten hoefden te betalen

maar nu €45 euro verzendkosten betalen en pas 29 november in huis terwijl het normaal binnen 10 dagen is 

en op meerdere producten is het zo dat de verzendkosten heel hoog zijn 

En pas 21 november verwacht wordt

 

hoop dat u me kan helpen

Dit is vaak ook een strategie om hoger in de 'rankings' te komen op AliExpress. De basis-productprijs laag maken en vervolgens compenseren met verzendkosten. 

Een plotselinge verhoging kan ook te maken hebben met bijvoorbeeld een beperkte voorraad, om zo een 'uit voorraad' melding te voorkomen. Door de verzendkosten te verhogen kopen (tijdelijk) minder mensen een product.

Mijn advies: hou het product in de gaten of zoek eventueel een alternatief!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Ruud al zegt het is een strategie /of techniek. bij AliExpress moet je kijken kijken en vergelijken. het zelfde product met €45 euro aan  verzendkosten is bij een anderen verkoper misschien 25 euro Inc verzendkosten. kijk alleen op gratis verzenden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden