Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Annulering


JanX1

Vraag

Beste forumleden,
Ik krijg het volgende bericht van een verkoper.
Hoe kan ik annuleren ik zie geen annuleren knop?
Kind regards 
 
Hello, there may be a shortage of raw materials in the production schedule for this product you have purchased, resulting in that the product cannot be shipped to you normally (due to the short delivery time required by the platform, orders that cannot be completed will cause a lot of trouble to our shop. Big impact) Our production cycle is limited. Please cancel the order. When the supply is stable, we will send you an invitation message to purchase. Thank you for your understanding.
 
 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
23 uren geleden, JanX1 zei:
Beste forumleden,
Ik krijg het volgende bericht van een verkoper.
Hoe kan ik annuleren ik zie geen annuleren knop?
Kind regards 
 
Hello, there may be a shortage of raw materials in the production schedule for this product you have purchased, resulting in that the product cannot be shipped to you normally (due to the short delivery time required by the platform, orders that cannot be completed will cause a lot of trouble to our shop. Big impact) Our production cycle is limited. Please cancel the order. When the supply is stable, we will send you an invitation message to purchase. Thank you for your understanding.
 
 
 

 

Vertaling:

Hallo, er kan een tekort aan grondstoffen zijn in het productieschema voor dit product dat u hebt gekocht, waardoor het product niet normaal naar u kan worden verzonden (vanwege de korte levertijd die het platform vereist, worden bestellingen die niet kunnen worden voltooid,  veroorzaken veel overlast voor onze winkel Grote impact) Onze productiecyclus is beperkt.  Gelieve de bestelling te annuleren.  Wanneer de voorraad stabiel is, sturen we je een uitnodigingsbericht om te kopen. Bedankt voor uw begrip.

 

Bestelling annuleren,

1.Ga vervolgens naar het overzicht van bestellingen.

2.Daar staat bij de producten die nog niet zijn verzonden een knop “Annuleer” of “Cancel”, klik daarop en geef de reden op voor de annulering.

3 Het is nu aan de verkoper om jouw annulering goed te keuren.

 

Groetjes Jolanda

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 26-10-2021 om 13:55, JanX1 zei:
Beste forumleden,
Ik krijg het volgende bericht van een verkoper.
Hoe kan ik annuleren ik zie geen annuleren knop?
Kind regards 
 
Hello, there may be a shortage of raw materials in the production schedule for this product you have purchased, resulting in that the product cannot be shipped to you normally (due to the short delivery time required by the platform, orders that cannot be completed will cause a lot of trouble to our shop. Big impact) Our production cycle is limited. Please cancel the order. When the supply is stable, we will send you an invitation message to purchase. Thank you for your understanding.
 
 
 

 

Dit kan natuurlijk waar zijn... Of niet:-)

Normaliter krijgt een verkoper een 'slechtere' reputatie als hij niet kan leveren of een order zelf annuleert. Daarom vragen verkopers vaak aan kopers om dit te doen (soms met een specifieke reden hierbij aangegeven). Mijn advies: wacht totdat ze te laat zijn met verzenden en open vervolgens een dispute (niet vergeten, anders ben je je geld kwijt).

Meer info over een dispute openen: https://chinafans.nl/dispute-aliexpress/

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden